Versiunea facelift BMW X5 2011 – cele mai importante detalii & galerie foto

P90055402_highRes 1

BMW a publicat ieri informatiile legate de noul facelift al lui BMW X5. Aflat la a treia generatie, modelul a fost imbunatatit cu o serie de motoare noi, noi nuante de interior si exterior, accesorii si optiuni noi.

Va prezentam in articolul de fata cele mai importante detalii despre noul facelift.

Gandindu-ne la designul si caracteristicile modelului original, BMW a avut intotdeauna cateva elemente de plastic la exterior, si nu pentru ca ar fi fost mai ieftin, ci pentru ca adauga o infatisare mai bruta, neslefuita. Acum acest lucru s-a schimbat, aproape fiecare piesa a caroseriei fiind vopsita in culoarea de baza aleasa a masinii. Si bara frontala a fost putin ridicata si a primit elemente de design de la X6, astfel ca acum partea frontala are o infatisare mai joasa si mai agresiva. Acest fapt permite si alimentarea cu mai mult aer a motoarelor puternice, datorita prizelor mai mari de aer.

BMW X5 LCI 2010

Pentru a continua ceea ce a realizat recent in cazul facelift-ului la Seria 3, 335is si Seria 5 F10, BMW a echipat si modelul X5 cu faruri cu inele LED. Dupa cum se poate vedea si in fotografii, lampile de ceata au fost amplasate mai sus pe bara frontala pentru a permite o iluminare mai buna in conditii de off-road, sau in intuneric. Si tot pentru a continua inovatiile aduse tuturor modelelor BMW, stopurile primesc un design cu LED-uri, in forma de L.

La exterior, clientii au acum trei optiuni noi de culoare: Deep Sea Blue, Platinum Grey si Sparkling Bronze. La interior, noile optiuni sunt Oyster si Cinnamon Brown pentru tapiteria din piele Nevada.

BMW X5 LCI 2010 3

Modelul anterior X5 avea trei tipuri de motorizari: X5 xDrive30i, xDrive48i si xDrive35d. In timp ce varianta diesel xDrive35d supravietuieste, 30i si 48i dispar si sunt inlocuite de 35i si 50i. Asadar, vechile motoare aspirate natural de 3,0 litri cu sase cilindri in linie si cel V8 de 4,8 litri sunt inlocuite de motorul N55 twin-scroll de 3,0 litri cu sase cilindri si un singur turbocompresor, care produce 300 CP si 407 Nm cuplu, si respectiv de motorul V8 de 4,4 litri twin-turbo ce produce 400 CP si 610 Nm cuplu, ambele similare motoarelor ce echipeaza modelele X5 M si X6 M. Deci acum vom avea X5 xDrive35i si X5 xDrive50i, ca si la X6. Acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza in 6,4 secunde de catre 35i si de 5,3 secunde de catre 50i, ceea ce reprezinta timpi cu mult mai mici decat motoarele anterioare.

BMW X5 LCI 2010 4

Iar pentru a controla toata aceasta putere, este instalata o transmisie automata noua cu opt rapoarte, steptronic, pe care o intalnim si la Seria 5 GT si la 760Li. Noua transmisie nu cantareste mai mult decat modelul cu sase rapoarte pe care il inlocuieste, si ofera rapoarte mai bune pentru viteze si turatii reduse, pentru a-l face pe X5 mai rapid. Transmisia are in plus doua trepte superioare pentru a imbunatati eficienta la rularea la viteze mari.

Sa mentionam si un lucru de care am auzit des in ultima vreme, si pe care l-am vazut in Formula 1 alaturi de KERS (Sistemul de recuperare a energiei cinetice); este vorba de recuperarea energiei de franare, despre care BMW spune ca poate economisi 1-2% din consumul de combustibil. In spatele acestui sistem se afla o baterie care este programata sa decupleze alternatorul, care incarca bateria in timpul franarii.

BMW X5 LCI 2010 5

In ce priveste optiunile, stim despre X5 xDrive35i ca este disponibil, pe langa varianta standard, in variantele de echipare Premium si Sports Activity.

BMW X5 LCI 2010 6

Legat de dotari si optiuni, citam direct din comunicatul de presa:

„Cu o gama extinsa de echipamente standard, care include, printre altele, control automat al climei, sistem audio cu unitate CD si conexiune AUX In, volan multifunctional, scaune fata operate electric pentru reglajul pe inaltime si al spatarului, senzor de ploaie cu control automat integrat al farurilor si sistem de control iDrive, noul BMW X5 ofera un confort de condus si al calatoriei specific segmentului premium. Particularitatile de confort subliniaza si caracterul exclusiv si calitatea deosebita a acestui Sports Activity Vehicle. Pe langa sistemul de navigatie Professional, magazie CD si interfata audio USB, echipamentele disponibile includ sistem entertainment pentru locurile din spate si functie TV pentru receptarea posturilor de televiziune in format analog sau digital.

Mai mult, gama de echipamente include si control climatic automat pe patru zone, ventilatie activa a scaunelor fata, volan incalzit, acoperis panoramic din sticla, hayon operat electric si functia de inchidere automata a tuturor usilor. Sistemul optional de tractare pentru noul BMW X5 poate fi echipat cu un cap pivotant electric. Sarcina maxima de tractiune pentru noul BMW X5 este de 3.500 kilograme.”

Preturile pentru Romania vor fi comunicate in data de 9 februarie 2010.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account