Comparatie foto: Mercedes SLK R172 vs. BMW Z4 E89


Mercedes-Benz a prezentat cel mai nou roadster al lor, Mercedes SLK. Avand nume de cod R172, noul model al constructorului din Stuttgart concureaza direct cu BMW Z4 Roadster. SLK ofera la a treia generatie a sa un plafon metalic pliant si in premiera sistemul Magic Sky Control, care permite ca panoul de geam din componenta plafonului sa devina intunecat, printr-o simpla apasare de buton.

Noul Mercedes-Benz SLK se caracterizeaza prin acelasi limbaj de design intalnit mai nou la toate modelele Mercedes-Benz noi. Masina este zvelta si atletica, partea frontala are un design vertical, iar la partea spate portbagajul sta mai jos decat aripa spate.

Ca la orice roadster, SLK are o capota lunga, exact ca si Z4, un spatiu vitrat bine pozitionat spre partea spate, care este foarte mica.

La interior SLK-ul beneficiaza de infatisarea tipica a unei masini sport Mercedes-Benz. Deasupra sistemului de infotainment gasim un ceas analogic, care are ca unic scop sublinierea stilului masinii. Cadranele instrumentelor sunt mari si rotunde, iar aluminiul sugereaza sportivitatea. Se poate opta si pentru elemente din lemn la interior.

Ca si generatia anterioara, noul SLK beneficiaza de sistemul denumit Air Scarf, integrat in tetierele scaunelor sport, si care protejeaza gatul soferului si al pasagerului fata de curentii reci de aer.

La capitolul putere, gama SLK debuteaza cu SLK 200 BlueEFFICIENCY, un motor de 1.8 litri cu patru cilindri, ce produce 184 CP si care propulseaza masina de la 0 la 100 km in 7.0 secunde. Consumul mediu este de 6,1 litri/100 km, fiind cel mai eficient motor in clasa sa cu patru cilindri. Mai departe in gama avem motorul SLK 250 BlueEFFICIENCY, de 204 CP, cu ajutorul caruia masina accelereaza de la 0 la 100 km/h in 6,6 secunde si consuma 6,2 l combustibil la 100 km. Echivalentul acestuia in gama BMW ar fi BMW Z4 sDrive23i (8,2 l/100 km).

Singurul model cu motor cu sase cilindri este 350 BlueEFFICIENCY, propulsat de un motor V6 aspirat natural, cu injectie directa. Motorul de 3.5 litri produce 306 CP si accelereaza de la 0 la 100 km/h in 5,6 secunde. Consumul mediu este de 7,1 litri/100km, mai bun decat al modelului BMW Z4 sDrive35i care consuma 9.0l/100km.

Cifrele impresionante legate de consum au legatura directa cu utilizarea transmisiei automate 7G-Tronic, ce ofera functia start-stop. Consumurile medii pentru modelele cu transmisie manuala nu au fost inca publicate, dar probabil ca sunt putin mai mari.

Preturile pentru noul R172 incep de la 38.675 Euro pentru SLK 200, 44.256 Euro pentru SLK 250 si 52.300 Euro pentru modelul varf de gama SLK 350. Este asteptata in gama si o versiune AMG, undeva mai tarziu ca interval de timp, propulsata de un motor V8 aspirat natural.

Ca la orice competitor direct al unui model BMW, ne-am hotarat sa va prezentam o comparatie foto, cu imagini realizate din diverse unghiuri.

[poll id=”16″][Sursa: BimmerToday ]

Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account