Automobile Bavaria a redeschis oficial centrul BMW Otopeni

  • Primul sediu BMW construit în România, modernizat integral
  • Săptămâna trecută, a fost redeschis oficial și centrul din Constanța
  • Modernizarea celor doi dealeri a necesitat investiții de 5 mil. euro

 
Primul centru BMW construit în România, Automobile Bavaria Otopeni, a fost inaugurat oficial la finalul săptămânii trecute, în urma unei investiții de 2,5 milioane de euro.

”Am construit locația din Otopeni în 1997 și a fost practic primul sediu BMW construit în România,” își amintește Michael Schmidt, cel care în urmă cu 18 ani a fondat Automobile Bavaria Group, entitate care a devenit între timp cel mai mare dealer BMW din Europa Centrală și de Est. ”Noi funcționăm aici, în România, din 1994, dar până atunci operațiunile s-au derulat numai în centre închiriate. Sediul din Otopeni a fost primul pe care l-am construit special pentru acest business,” a explicat Schmidt.

Anul trecut, timp de sase luni, din iunie si până la sfârsitul lunii noiembrie, showroom-ul a fost complet renovat si modernizat. „De la finalul anului trecut, functionăm la parametrii normali pe partea de vânzări si service, iar acum am programat deschiderea oficială tocmai pentru a profita de prezentarea celor mai noi modele BMW,” a declarat Ioana Voiculescu , directorul sucursalei Automobile Bavaria din Otopeni.

Centrul din Otopeni, situat pe Soseaua de Centură – Horia, Closca si Crisan nr. 17, are o suprafată totală de peste 2.200 metri pătrati. Suprafata dedicată showroom-ului în care sunt expuse autoturismele BMW este de aproximativ 600 de metri pătrati. În ceea ce priveste partea de service, operatiunile de mecanică au alocată o suprafată de 600 de metri pătrati, iar cele de tinichigerie – vopsitorie cumulează alti 1.000 de metri pătrati. În urma acestor modificări, dealerul Automobile Bavaria din Otopeni devine cel mai important centru pe partea de tinichigerie si vopsitorie la nivelul întregii retele nationale.

”Modernizarea centrului din Otopeni a fost necesară pentru a corespunde cât mai bine atât nevoilor clientilor, cât si pentru a acoperi nevoile de dezvoltare ale grupului. În acest sens, la Otopeni am realizat cel mai modern c punct de tinichigerie-vopsitorie din grup”, a declarat Werner Schmidt, Director executiv adjunct si responsabil de segmentul de after-sales în cadrul Automobile Bavaria Group.

Investitia în centrul BMW din Otopeni a fost realizată concomitent cu cea pentru punctul de lucru din Constanta. „Am început modernizările în același timp în aceste două centre pentru a le aduce la cele mai înalte standarde și acum le-am inaugurat oficial. Aveam planificate ambele investiții încă din 2008, dar am amânat începerea lor din cauza crizei. Anul trecut, piata premium a dat primele semne de revenire și am decis că era timpul să finalizăm aceste proiecte,” a spus Michael Schmidt, explicând de ce a ales să realizeze investiții de 5 milioane de euro în două centre auto într-o perioadă dificilă pentru piața auto generală.

[Sursa: Automobile Bavaria]

Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account