ProFM, un BMW pe Bulgaria și un outdoor făceau reclamă

ProFM, un BMW pe Bulgaria și un outdoor făceau reclamă

ProFM

Acest articol este doar o părere personală, despre o campanie publicitară care nu are cum să nu mă enerveze. Măcar puțin așa, cât să îi rog pe cei de la IQads să mă lase să folosesc imaginea apărută pe site-ul lor. Și nu, nu ascult ProFM și nici nu am un BMW pe Bulgaria.

Dar am un BMW, sunt fan al acestui brand, iar preconcepțiile create de anumiți posesori de modele bavareze, alături de campanii precum aceasta de față, nu fac altceva decât să arunce o marcă cu o imagine și așa șifonată într-un alt tăvălug de comentarii. Practic, mesajul celor de la ProFM este unul simplu, stupid, într-un spirit de glumă seacă la care a râs probabil doar creierul din spatele creației. Pe scurt, în traducere: „nu contează că te lovește o mașină, important e că muzica e bună”. Ceea ce nu ar fi adevărat nici dacă muzica ar fi fost într-adevăr bună.

Detaliind însă, outdoor-ul respectiv ilustrează un BMW, înmatriculat în Bulgaria, parcat pe o pista de biciclete și care lovește un biciclist. Sau de care se lovește un biciclist. Și toate sunt bune și frumoase, pentru că „muzica e bună”. Serios? Atât s-a putut? Adică un întreg trust media nu a putut mai mult de atât?

Ce-i drept, echipa de creație, împreună cu o serie întreagă de Art Directori și DTPiști, a reușit să șteargă sigla BMW de pe capotă, făcând astfel mașina foarte greu de recunoscut, deci trebuie măcar să le acord acest credit. Restul mesajului, în acest context, e mai puțin important. Nu contează că posesorii de BMW sunt nici cocalari săraci care-și înmatriculează mașinile în Bulgaria, nu contează că tot ei parchează pe pistele de biciclete și nu contează că ei lovesc bicicliști care circulă regulamentar. Important e că „MUZICA E BUNĂ„. Și ce e și mai trist în toată povestea asta, e că BMW are și reclama pe site-ul celor de la #prostfm – hashtag luat tot de la IQads – deci practic toată lumea implicată în acest outdoor e ok cu mesajul.

Credit foto: Silviu Antohe, art director la MullenLowe Romania via IQads

P.S. Da, știu că ăla e un Google AD

 

Comentarii

©2017 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Conectează-te folosind datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account