BMW M6 Cabrio cu un plus de la G-Power

BMW M6 Cabrio by G-Power

Teoretic, ai zice că un BMW M6 Cabrio care-ți pune la dispoziție vreo 560 CP nu mai are nevoie de modificări, nu? Ei bine, oamenii de la G-Power au altă părere. Și nici nu se tem să-și spună oful, așa că au pus mâna pe un BMW M6 Cabrio și i-au mai adăugat câțiva căluți. Și nu doar că i-au adăugat ceva căluți, dar îi și critică pe cei de la BMW…

Un BMW M6 Cabrio, nou-nouț, are un preț de listă de 150.902 euro, cu TVA inclus. Da, ai citit bine, 150.902 euro! Și atunci, cam câți dintre norocoșii posesori ai mașinii crezi că vor face eforturile suplimentare pentru un tuning de la G-Power? Noi nu credem că o să fie așa mulți și că G-Power face mai degrabă o declarație de forță, un marketing mai altfel, în loc să ofere o soluție viabilă. Oricum ar fi, un BMW M6 Cabrio care trece prin mâine lor ajunge la 740 de cai-putere și 975 Nm. Bavarezii vând modelul BMW M6 Cabrio cu un V8 de 4,4 litri sub capotă care dezvoltă 560 CP și 680 Nm, suficienți pentru ca BMW m6 Cabrio să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4,3 secunde și să aibă, cu ajutorul unui pachet furnizat de departamentul de After Sales, la o viteză maximă de 280 km/h. Așadar, ce a făcut G-Power cu BMW M6 Cabrio?

BMW M6 Cabrio by G-Power

Practic, G-Power spune că „spre deosebire de BMW, ei nu folosesc un software plin de compromisuri” și că soluția lor este custom made pentru acestă mașină. Totuși, suntem puțin sceptici în legătură cu compromisurile pe care le face BMW în cazul unui M6 și, dacă ele există, suntem siguri că vin din raționamente de consum, emisii și fiabilitate. Software-ul folosit de G-Power, denumit Bi-Tronik 2, modifică o serie de parametrii pentru a scoate mai multă putere din cei opt cilindri ai motorului de 4,4 litri. Așadar, cantitatea din combustibil ce trece prin injectoare (vă ziceam mai sus de consum) și timpii de aprindere a combustibilului sunt modificați în funcție de presiunea din turbină. Mai mult, software-ul Bi-Tronik 2 permite o „scriere” individuală pentru fiecare proprietare când vine vorba de răspunsul motorului la accelerație și de livrarea puterii. Totuși, cei de la G-Power ne mai spun că protecțiile sistemului ECU nu sunt modificate, rămânând identice cu cele al modelului de fabrică.

BMW M6 Cabrio by G-Power

Mai departe, G-Power și-a îndreptat atenția spre turbinele lui BMW M6 Cabrio și, pentru că doar modificările de soft nu sunt suficiente pentru a atinge 740 CP, oamenii au trecut la modificarea practică a componentelor. Primul pas a fost reducerea nivelului gazelor de evacuare recirculate în sistemul de supraalimentare, astfel că primul pas îl constituie instalarea unui alt sistem de „țevi” de eșapament. G-Power ne mai spune că acest sistem nu beneficiază de niciun convertor catalitic. În acest stadiu, BMW M6 Cabrio ajunge la 700 de cai-putere și 905 Nm și poate fi considerat un „Stage 2”. Pentru puterea maximă, de 740 CP, ar mai fi nevoie de o evacuare fabricată integral din titan. În final, BMW M6 Cabrio by G-Power accelerează de la 0 la 200 km/h în 10,7 secunde și are o viteză maximă ce depășește 300 km/h. Ciudat e faptul că niciunde în informațiile G-Power nu apar detalii despre sistemul de frânare, motiv care ne face să credem că frânele rămân cele standard. În schimb, se schimbă jantele, G-Power oferind un jet pe 21 inch, echipate cu anvelope Michelin de 255/30/ZR21 pe față și 295/25ZR21 pe spate.

BMW M6 Cabrio by G-Power

Acum că ai aflat ce face această mașină, hai să-ți spune și care ar fi costurile pentru modificările aduse. Și o să începem cu jantele, care te vor costa cam 8.026 euro, mergem mai departe la software-ul Bi-Tronik 2 care te va costa 4.350 de euro. Evacuarea primară, fără convertoare catalice te va mai costa încă vreo 4.500 de euro, iar pentru evacuarea completă din titan trebuie să mai scoți din buzunar încă aproape 7.000 de euro. Prin urmare, toate modificările pentru a duce un BMW M6 Cabrio la 740 CP și 975 Nm te vor costa cam 24.000 de mii de euro.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account