BMW Z2 ucis din fașă?

Dacă vrei să strici un lucru bun, atunci cea mai eficientă metodă este s-o faci din interior, asemenea unui virus care stă ascuns și dă lovitură de grație când ți-e lumea mai dragă.

Nouă ne place foarte mult Mazda MX-5. Știm bine că nu-i un BMW, dar este o mașină care se aproprie foarte mult de BMW-urile de altă dată – o sportivă ușoară, excelent de condus și deloc complicată. Este cel mai bine vândut roadster din toate timpurile și asta spune ceva. Pentru BMW echivalentul MX-5-ului a fost BMW Z1, iar mai nou se vorbea despre reînvierea roadsterului entry level, ceva care să se poziționeze sub Z4, idee care ne-a excitat mai mult decât ar putea-o face vreodată vreun pumn de viagra și cabina de probă Victorias Secret.

Problema e că la conducerea BMW au venit niște băieți pe nume Harald Kruger și Klaus Frohlich (sper că le-am stâlcit numele). Doi fătălăi, pe scurt. Băieții ăștia arată de parcă s-au dezvirginat la 40 de ani și nu cu ceva viu. Au niște mutre de frustrați din ăia perverși care se autosatisfac cu gândul la anumite specii de animale. Sunt genul ăla de oameni pe care Jochen Neerpasch sau Paul Roche i-ar închide în beci și i-ar hrăni doar cu grăunțe modificate genetic până le-ar crește și lor un rând de fudulii.

BMW Z2 (1)

Fătălăii ăști doi sunt viermii care mânâncă mărul din interior, încă roșu și frumos pe dinafară. BMW Z2 era o mașină care urma să iasă la lumină anul viitor, dar a fost aruncată la gunoi pentru că, zic ei, piața mașinilor sport este în scădere, iar lumea este mai interesată de SUV-uri și Crossovere. Asta e ca și cum ai spune că nu mai dăm știri despre lucrurile importante și serioase la televizor pentru că lumea e mai interesată de Capatos, Ochii din umbră și Mă-ta gătește mai bine. Să le reamintim celor doi fătălăi că BMW face în primul rând mașini sport, de acolo își trag cele mai multe laude, din asta s-au născut și că SUV-urile și crossoverele ar trebui să fie modele de avarie, ceva care să-i ajute să-și diversifice gama și să le aducă profituri mai mari, nu modele reprezentative. Ok, BMW Z2 urma să aibă tracțiune față și un motor turbo cu trei cilindri, dar existau zvonuri despre o versiune mai puternică, cu 300 CP. Aia ar fi fost o mașină genială! Unii spun că un alt motiv pentru care BMW Z2 este o idee în stand by e vMINI Superleggera, dar nici în cazul lui viitorul nu este sigur.

Ceva dubios se întâmplă cu BMW în ultima vreme și tare ne este frică că oamenii din conducere sunt cam dezinteresați de ce spun vechii fani BMW, de trecutul mărcii, de ce a fost și ce ar trebui să fie BMW în continuare. Cineva să le dea o acadea și niște balonașe și să-i trimită pe ăștia doi la joacă.

Sursa – CAR Magazine

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account