BMW seria 5 model 2010 – noi informaţii

Colegii de la MotorTrend au postat de curând un articol in care discuta despre modificările de la viitorul seria 5 model 2010. Se pare ca au primit câteva informaţii noi referitoare la şasiu si la motor. Înainte sa încep sa discut despre ei, trebuie sa spun ca nu sunt de acord cu o parte din afirmaţiile lor.

Deci, după cum am specificat si in trecut, noua generaţie 2010 a BMW seria 5, cu nume de cod F10, va avea o noua gama de motoare. Cu siguranţa premiantul 3 litri biturbo pe benzina va face parte din echiparea viitoarei serii 5 – cu un upgrade de pana la 326 de cai putere – si pe langa acesta vor mai fi câteva motoare noi disponibile. Un biturbo diesel optimizat pentru emisii reduse si un diesel hybrid vor fi doua dintre viitoarele motorizări. Ne putem aştepta de asemenea si la un model complet hybrid ca si cel de la noua serie 7.

BMW M5 va suferi un downgrade la motor si se va opta pentru un V8 turbo in locul motorului V10 aspirat.

MotorTrend afirma ca viitorul seria 5 model 2010 va fi mai mare cu cativa centimetri, dar idea principala va fi mentinerea greutatii la cea actuala prin folosirea aluminiului pentru partile exterioare ale caroseriei. Un nou sistem frotal al suspensiei va inlocui clasicele suspensii MacPherson precum si alte multe componente de la seria 7 vor fi folosite : pachetul pentru direcţie, controlul activ al suspensiei, camerele laterale si cele pentru vederea nocturna sau ecranul de pe parbriz.

Pentru a putea urmări planul BMW de a menţine costurile de producţie scăzute, platforma va fi împrumutata de la modelul mai mic al seriei 7, nume de cod F01, si va fi implementata si la alte serii. Chiar daca MotorTrend susţin anularea conceptului CS din cauza ca platforma este prea mica, eu nu sunt de acord cu ei. In primul rând conceptual CS a fost anulat din cauza crizei financiare si de motivaţia BMW de a dezvolta motoare mai eficiente cu cilindree mai mica si cu emisii mai reduse, iar in al doilea rând F01 si in special micul Rolls Royce folosesc aceeaşi platforma cu acelaşi ampatament ca si conceptul CS. Acest lucru a fost de asemenea confirmat de inginerii de la BMW.

Speram ca in următoarele luni vom avea informaţii mai clare referitor la ce trebuie sa ne aşteptam.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account