Top 10 BMW-uri SH sub 15.000 de euro

Din ce în ce mai des ne punem întrebarea dacă un BMW mai vechi și mai rar nu este o investiție emoțională mai bună decât unul nou. Petrecem câteva ore bune pe zi uitându-ne pe site-urile cu mașini SH din Germania și începem să descoperim tot mai multe comori la capătul curcubeului care merită dezgropate. Noi am făcut un top 10 cu BMW-urile SH sub 15.000 de euro care merită atenția voastră. Ca sursă de inspirație am folosit mobile.de, iar ca și criteriu am hotărât să luăm în calcul mașini care nu depășesc 125.000 de kilometri. Scoateți banii de la saltea.

Locul 10 – BMW E46 Cabrio facelift

Faceliftul din 2002 a fost unul foarte reușit. A schimbat total fața Seriei 3, iar versiunile coupe și cabrio sunt cele mai atrâgătoare. BMW E46 este considerat unul dintre cele mai reușite BMW-uri, iar varianta cabrio ar trebuie să adauge niște condimente în plus. Îl găsești atât în versiuni pe benzină, dar și diesel. Noi vă recomandăm totuși un motor pe benzină cu șase cilindri. Dacă tot e o mașină de care te bucuri ocazional, când e vreme frumoasă, atunci parcă-i păcat să nu auzi zumzăitul celor șase duși în zona roșie a turometrului. La 15.000 de euro s-ar putea să găsești chiar unul Individual. Cu cât mai rar și mai deosebit, cu atât mai bine pentru tine și pentru valoarea de revânzare.

BMW-330Ci_Convertible_2004_800x600_wallpaper_06

Locul 9 – BMW Z4 Coupe

Dacă vrei un Z4 și nu te dai în vânt după mersul în vânt atunci Z4 Coupe este alegerea mai bună. Vă recomandăm motorul premiat de 3.0 litri, cu 265 CP și 315 Nm. Mașina este o sportivă excelentă – fie că vrei s-o alergi pe drumuri publice ori pe circuite, Z4 Coupe poate fi și stock, dar poate fi și personalizat frumos dacă nu exagerezi cu piesele aftermarket. Ampatamentul scurt, consolele scurte, anvelopele late, direcția bățoasă și poziția joasă o să te facă să te simți ca într-o mașină de curse.

BMW-Z4_Coupe_2006_800x600_wallpaper_02

Locul 8 – BMW 645 Ci

Coupe-ul ăsta are ceva ciudat în el, dar tocmai ciudățenia asta-l face să arate ca o mașină modernă chiar și astăzi, la 11 ani de la apariția sa. Are sub capotă un V8 de 4,4 litri de 330 CP și niște forme trase de perioada Bangle la BMW, forme care acum nu ni se mai par deloc ciudate. La banii ăștia, BMW 645 Ci este un adevărat chilipir pentru ce oferă. Nu credem că are foarte multe șanse de a ajunge o mașină clasică, dar cu siguranță peste 30-40 de ani formele astea ni se vor părea foarte interesante.

BMW-645Ci_2004_800x600_wallpaper_10

Locul 7 – BMW 740i

BMW-ul Seria 7 desenat de Bangle a vrut să șocheze mai mult decât să impresioneze, dar facelift-ul a mai atenuat din controverse. În versiunea 740i te alegi cu o limuzină de lux cu peste 300 CP care-ți oferă statut, prezență, eleganță și influență. Nimeni nu se va prinde că te-a costat cât o Dacia Duster.

BMW-760Li_2006_800x600_wallpaper_01

Locul 6 – BMW 540i E34

BMW E34 este una dintre cele mai solide mașini construite de BMW. Deși un 525i ar fi suficient pentru unii și un M5 ar face mai mult sens pentru alții, trebuie să știți că BMW E34 540i a fost o mașină destul de rară, mai ales în versiunea manuală cu șase rapoarte – doar 3.200 de exemplare au fost produse. Nu este el M5, dar are sub capotă un V8 de patru litri care dezvoltă 285 CP, față de cei 315 CP ai M-ului storși cu mare talent dintr-un șase în linie.

BMW-M5_1995_800x600_wallpaper_01

Locul 5 – BMW E30 325ix

BMW E30 este un model emblematic pentru marca bavareză, iar 325iX este una din versiunile rare ale acestui model pentru că a fost primul pas făcut de BMW în zona tracțiunii integrale. Sub capotă are un motor M20 de 2,5 litri și 170 CP, suficient de puternic însă pentru pune în mișcare caroseria mai grea. Nu este o mașină destinată competițiilor de rally așa cum a fost Audi Quattro, dar mulți modifică astăzi aceste mașini pentru competiții de tot felul. Știu ei ceva.

BMW-325i_1987_800x600_wallpaper_01

Locul 4 – BMW M3 E36

Mulți spun că prețurile coupe-urile sportive ale anilor 90 urmează să escaladeze alarmant – un motiv în plus pentru a grăbi achiziția unui BMW M3 E36. Nu este la fel de complicat din punct de vedere mecanic ca urmașii săi, dar este suficient de avansat față de modelul pe care-l înlocuia. Găsești sub capota lui fie un șase în linie de trei litri cu 286 CP, fie un 3,2 litri de 321 CP. Păstrează senzațiile pure ale unui M, dar vine și cu niscaiva realizări moderne pentru perioada aia. O manuală ar fi cea mai bună alegere.

BMW-M3_Coupe_1992_800x600_wallpaper_02

Locul 3 – BMW M3 E46

Mașina asta a schimbat puțin regulile jocului atunci când a apărut, iar astăzi este una dintre chilipilurile pieței auto second hand. Construit pentru a face față competiției din ce în ce mai dure, BMW M3 E46 a găsit echilibrul perfect între design, performanță și plăcerea de a-l conduce la limită. Sunetul metalic al motorului cu șase cilindri în linie este ca o muzică veșnic nemuritoare pentru urechile moderne de astăzi, învățate cu șuieratul turbinelor și zgomotele false transmise prin boxe. Este mai lat și mai amenințător decât un E46 coupe obișnuit, cântărește 1.570 de kilograme și accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 5,2 secunde. Motorul este un șase în linie de 3,2 litri cu 343 CP. SMG-ul a fost o soluție interesantă la acea vreme, dar manuala s-a dovedit a fi alegerea mai inspirată.

BMW-M3_2001_800x600_wallpaper_11

Locul 2 – BMW 635CSi E24

Asta-i mașina la care visăm și noi aici, prin redacție. BMW E24 a fost mașina care a călcat pe urmele coupe-ului E9. Trebuia să păstreze acele linii frumoase de Karmann în contextul designului anilor 80, considerat de unii…cam kitsch. BMW 635CSi a venit în 1982 cu niște modificări majore. Dacă versiunile anterioare erau construite pe platforma de E12, cele produse după 82 se foloseau de platforma mai modernă a modelului E28. Sub capotă avea un motor revizuit cu o cilindree de 3.453 cmc care producea 218 CP. A nu se confunda cu M635CSi care avea sub capotă un motor de M1 cu 286 CP.

BMW-635CSi_1978_800x600_wallpaper_04

Locul 1 – BMW M5 E39

Un sedan confortabil și spațios cu dublă personalitate este visul oricărui familist care vrea să se bucure de mașină și atunci când este cu nevasta și copiii, dar și atunci când se trezește singur la volan. Deși are un V8 de cinci litri și 400 CP sub capotă, mașina este foarte discretă și doar jantele speciale, evacuarea dublă și logo-urile M îl dau de gol la o studiere atentă. La 1.800 de kilograme accelerează de la 0 la 100 km/h în 5,3 secunde și atinge o viteză maximă de un catralion la oră. Unii spun că este cel mai bun M5 de până acum, deși V10-le din generația următoare a dat peste nas multor sceptici și a făcut pielea de găină oricui îndrăznea să-i treacă pragul.

BMW-M5_2001_800x600_wallpaper_02

Dacă sunteți de părere că ar fi meritat și alte BMW-uri să fie pe lista asta vă rugăm să ne spuneți care sunt ele într-un comentariu.

 

 

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account