Campania BMW „Crop Circle” confuzioneaza presa din China

Pe 17 august au aparut in presa chineza relatari despre forme misterioase aparute in desertul Gobi, iar la scurt timp dupa aceasta, presa si televiziunile de stat au relatat despre ciudatul fenomen, unele din ele mentionand chiar posibilitatea aparitiei unor OZN-uri. Primele fotografii au fost publicate de un fotograf pe weibo.com.
O saptamana mai tarziu BMW a dezvaluit faptul ca formele ciudate fac parte dintr-o campanie de marketing viral, creata cu ocazia lansarii pe piata a noului BMW Seria 1 2012. Formele erau reprezentate de cercuri simple realizate in lanuri, simetrice, cu margini de 2-3 cm adancime.
Sina, un portal important de stiri, a expus intentia ascunsa a BMW pe 25 august, la scurt timp dupa ce BMW a publicat o reclama video cu explicatiile. BMW a explicat sensul campaniei, spunand ca personalitatea masinii si a posesorilor ei potentiali este „UN1QUE,” si ca se potriveste cu stirile despre cercurile false din lanuri deoarece OZN-urile vin de la „UN1QUE For One.” (UFO in limba engleza)
In urma acestui anunt, in cadrul portalului de stiri Sina au fost generate peste 300.000 reactii.
Ca in cazul oricarei campanii de marketing viral, reactiile oamenilor au fost impartite. Unii din ei au fost chiar foarte furiosi si au generat valuri de comentarii pe site-ul de stiri.
[Sursa: TheEpochTimes ]Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro
