BMW anunta 2010 BMW 135i SuperSports car

bmw-1-series-tii

O stire importanta de la BMW : nu se va lansa un M1 prea curand, DAR un model „SuperSports” bazat pe seria 1 coupe va fi lansat in 2010. BMW 135i va fi un model performant ce va rezulta din folosirea materialelor foarte usoare, cum ar fi capota si acoperisul din fibra de carbon, sacrificarea luxului interior, modificarea franelor si a suspensiilor, folosirea sticlei usoare, toate fiind create pentru o varianta M a modelului, dar care nu va purta sigla MotorSport.

Aceasta informatie ne-a fost furnizata de cineva apropiat BMW si a fost postata prima data pe Germancarzone. Dupa cum am mentionat in urma cu un an de zile, s-ar putea ca pe viitor sa fie un motor in 4 cilindri care va echipa modelele seriei 1.

Odata cu lansarea coupeului de la seria 1 si cu incredibilul model de varf 135i o intrebarea ne apare in minte, ce urmeaza?

Cu designul sau legat de istoria BMW si evocand modelul 2002 , si modelele E21 si E30, cu siguranta vom vedea mai multe.

Cum premiera modelului BMW seria 1 tii ce a avut loc la Tokyo in octombrie 2007 a adus intrebarea din nou pe buzele tuturor, modelul tii s-a dovedit a fi un preview al pachetului Performance destinat pentru seria 1 coupe.

Cum ar putea sa fie imbunatatit BMW 135i? Decizia originala a fost ca un model M1 sa fie fabricat si desi modelul initial M1 Supercar a fost difererit ca si concet fata de Seria 1, BMW dorea sa foloseasca M brand pentru noua  Serie 1 Coupe.

Motorul in 6 cilindri ce a echipat E46 M3 si cu un upgrade a fost montat si pe E46 M3 CSL au fost ambele imbunatatite, testate si evaluate pentru a putea folosite pe modelul de top M1. Din pacate inlocuirea vechiului bloc motor cu unul fabricat din magneziu pentru a reduce greutatea si a furniza solutii unice pentru Seria 1 Coupe pentru a-l face cea mai buna masina sport in clasa sa, nu a produs rezultatele la care se astepta conducerea BMW.

Pentru multi, strategia referitoare la pozitionarea modelului M3 in clasa cu M1 Coupe a fost regandita, deoarece Seria 1 trebuie sa-si urmareasca fratele mai mare, Seria 3, si sa fie un entry-model in gama coupeurilor M. Ultimul model M3 echipat cu V8 va fi pozitionat undeva mai sus decat este E46 M3 pozitionat azi, lucru care va crea un gol ce va trebui ocupat de un nou model.

Care este solutia pentru a ocupa acest spatiu nou creat?

Un lucru clar este ca clientii cer mai mult de la Seria 1 Coupe, model care este foarte popular printre tinerii care migreaza de la marca Mini sau Mercedes CLC.

BMW tinteste o intoarcere la elementele de baza pentru modelul actual, incepand cu motorul, un 4 cilindri turbo care este inca intr-un stadiu de dezvoltare. Motorul turbo va dezvolta 204 cai putere si inca este in teste pentru a obtine un compromis cat mai bun in ceea ce priveste eficienta, lucru care nu prea este normal pentru un coupe performant din clasa mica.

Dupa cum am vazut si la modelul Seria 7, BMW a demonstrate cata putere poate produce propulsorul existent in 6 cilindri. Initial, ne asteptam sa fie un progress de la septar la noul BMW Z4 E89, dar BMW a decis sa lase seriei 7 toata gloria acum.

Dar 135i va fi unul dintre primele modele BMW care va primi motorul in 6 cilindri revizuit din 2010, impreuna cu noua generatie de seria 5 (F10).

Dorinta de a duce seria 1 coupe la urmatorul nivel a dus la intoarcerea la ideea de baza, care inseamna ca un nou model “SuperSports” este necesar. The question of what to do further to take the 1er Coupe to the next level, has resulted in a back to basics formula, which means that a new “SuperSports” model was needed. Limited to the Coupe and only with the 120i (four cylinder turbo) and 135i, the SuperSport model will be a specific performance addition resulting in the use of lightweight materials, such as a Carbon Fibre Roof and bootlid , loss of certain cabin comforts , upgraded suspension and brakes , lightweight glass , basically all the creative and performance comforts created for the M variant, but NOT under full MotorSport badging . Ce ai scris aici se repeta cu ce e la inceputul articolului tau in limba engleza. Nu stiu daca asa trebuie sa fie.

Un alt kit de caroserie va face diferenta intre modelul Supersports si intre pachetul performance oferit de BMW, si aici putem sa mentionam franele si modificarile de performanta. BMW Performance va fi ceva diferit de ceea ce ne va oferi seria Supersports.

The end result is to take a car back to its roots and during times when modernisation, such as comfort equipment and extensive safety requirements, today have only lead to performance cars like this to be considerably larger and heavier compared to original BMW Classics, such as the 2002 turbo and the E30 M3, and are only here in spirit .

Ambele masini vor debuta in 2010.

BMW Motorrad

Comentarii

©2025 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account