Vânzările BMW Group au crescut cu 8,8% în trimestrul al treilea din 2025

Vânzările BMW Group

Vânzările BMW Group și-au menținut traiectoria de creștere în al treilea trimestru, livrările către clienții de pe mapamond crescând cu 8,8%. Această evoluție se reflectă și în creșterea cu 2,4% a volumului de livrări realizate în intervalul ianuarie-septembrie 2025. Mai exact, în primele trei trimestre BMW Group a livrat peste 1,8 milioane de autoturisme BMW, MINI și Rolls-Royce la nivel mondial.

Și anul acesta, vânzările de modele cu propulsii pur electrice au avut o contribuție consistentă. În primele 9 luni ale anului 2025, BMW Group a comercializat 323.447 de mașini pur electrice, ceea ce înseamnă o creștere cu 10% față de aceeași perioadă din 2024. Iar dacă se adună și modelele cu propulsie plug-in hybrid, atunci vânzările de automobile electrificate ajung la 470.313 de exemplare. Iar acest succes reprezintă o evoluție cu 15%.

Din ianuarie până în septembrie 2025, BMW Group a livrat un total de aproximativ 1,8 milioane de vehicule BMW, MINI și Rolls-Royce către clienți, înregistrând o creștere a vânzărilor de 2,4%. În aceeași perioadă, compania a crescut vânzările de vehicule complet electrice cu 10,0%, ajungând la 323.447 de unități. Între ianuarie și septembrie, Grupul BMW a livrat în total 470.313 vehicule electrificate (BEV și PHEV) către clienți (+15,0%).

Jochen Goller, membru al Consiliului de Administrație al BMW AG, explică faptul că trendul ascendent al vânzărilor din ianuarie-septembrie se datorează în mod deosebit performanțelor înregistrate în Europa și cele trei Americi (de Nord, Centru și Sud). Acest trend ascendent a afectat în 2025 în piața din China. În rămâne plauzibil faptul că, la finalul lui 2025, BMW Group va depăși volumul de vânzări înregistrat anul trecut. În 2024, BMW Group a vândut 2,45 milioane de automobile și peste 210.000 de motociclete la nivel global.

În al treilea trimestru, marca BMW a vândut 514.620 vehicule, reușind astfel o evoluție cu 5,7% (comparativ cu aceeași perioadă din 2024). Iar de la începutul anului până la finalul lunii septembrie, vânzările au fost în linie cu cele din anul precedent (+0,1%), cu un total de 1.585.580 de unități livrate clienților. Din acest volum, 395.998 de vehicule au fost alese cu propulsii electrificate (+4,5%). Iar modelele cu propulsii plug-in hybrid s-au extins cu 30,2% comparativ cu anul precedent.

BMW M GmbH a dovedit rândul său că își menține trendul ascendent, livrând 158.182 de automobile în intervalul ianuarie și septembrie. Aceasta reprezintă o creștere de 7,9%, comparativ cu anul anterior. După cel mai de succes semestru din istoria sa, BMW M GmbH a raportat un alt trimestru trei puternic, cu vânzări în creștere cu 11,0%, ajungând la 52.220 de unități.

Totodată, noua familie de modele MINI se bucură de popularite care a adus crește substanțiale. Din ianuarie până în septembrie, s-au vândut 206.214 de automobile MINI la nivel global, ceea ce înseamnă o evoluție cu 23,7%. Vânzările au accelerat mai ales în al treilea trimestru, când marca britanică a livrat 72.376 de automobile, reprezentând o creștere cu 37,5%.

Marca Rolls-Royce completează succesul BMW Group, livrând 4.100 de automobile către clienți, cu +3,3% mai mult decât în perioada ianuarie-septembrie a anului trecut.

Nu în ultimul rând, în primele nouă luni ale anului 2025, BMW Motorrad a livrat un total de 159.156 motociclete și scutere la nivel internațional. Chiar dacă acest volum înseamnă o scădere cu 2,6%, Marca bavareză de motociclete premium și-a reluat trendul ascendent în al treilea trimestru, când a livrat 53.247 unități, ceea ce înseamnă o creștere cu 5,7%.

BMW Motorrad

Comentarii

©2025 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account