Manhart MH3 V8 RS Clubsport: 750 CP, 910 Nm

Manhart Racing revine cu un nou kit de tuning incitant. Tunerul german anunta cel mai nou proiect bazat pe BMW M3, denumit MH3 V8 RS Clubsport, care utilizeaza multe componente si tehnologie preluata de la BMW X6 M.

Mai intai, tunerii au preluat motorul S63 V8 TwinTurbo de la X6 M si l-au instalat sub capota. Performanta marita este rezultatul unei conversii Biturbo, care mareste puterea de la 555 la 750 CP si un cuplu maxim de 910 Nm. Pentru a face fata cresterii de putere, a fost instalat pe masina un cooler mai mare, si pistoane ranforsate. A fost instalat deasemenea si un set nou de frane MOVIT, cu discuri de 396×34 mm cu etriere cu 6 pistoane pe puntea fata si de 380×32 mm cu 4 pistoane pe puntea spate.

Greutatea a fost redusa pana la 1.590 kg, ceea ce face ca raportul putere/greutate in cazul vehiculului MH3 V8 RS Clubsport sa fie de 2.12 kg/CP. Sistemul de evacuare este din titan si are doua catalizatoare racing.

Modelul MH3 accelereaza acum de la 0 la 100 km/h in doar 3.2 secunde si este capabil de viteze maxime de peste 350 km/h. MH3 V8 RS Clubsport utilizeaza transmisia de la X6 M, precum si un diferential blocabil de la M5 E60.

La exterior, cei de la Manhart Racing s-au concentrate pe adaugarea de componente de caroserie din fibra de carbon, incepand cu prizele de aer pentru noua capote, eleronul de pe capota portbagajului in stil CSL, un spoiler fata reglabil, arcele rotilor fata si spate, pragurile laterale si un difuzor spate. Si capacele oglinzilor exterioare sunt tot din fibra de carbon.

Masina a primit jante forjate Manhart Racing ultra-light Concave One “Black Edition”, de 9×20 toli pe puntea fata, incaltate cu pneuri de mare performanta 255/30ZR20, modelul Continental Sport Contact 5, si de 12×20 toli pe puntea spate, echipate tot cu pneuri Continental, de 325/25.

La interior, Manhart Racing a construit scaune din fibra de carbon, de curse, si a dotat masina si cu trimuri de interior din fibra de carbon. Fetele usilor, plafonul si linia portbagajului sunt imbracate in Alcantara. La interior mai regasim un volan BMW Performance, un afisaj suplimentar Manhart Racing care masoara fortele G si acceleratia, precum si viteza maxima. Interiorul a primit si un roll cage Wiechers, si protectii suplimentare, vopsite in nuanta caroseriei.

Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account