Car Magazine analizeaza BMW Seria 1 M Coupe

O alta publicatie care a avut ocazia sa incerce noul BMW Seria 1 M Coupe este publicatia britanica Car Magazine. In cadrul unui eveniment restrans desfasurat pe circuitul Ascari in Spania, jurnalistii britanici au relatat impresiile lor despre noul si fascinantul model Seria 1 M.
Pe parcursul rularii pe circuit, jurnalistii au fost pasageri in BMW Seria 1 M Coupe, acesta fiind condus de piloti profesionisti BMW.
Cum e motorul la un Seria 1 M Coupé?
Un val de secrete acopera multe din detaliile despre noua racheta de buzunar a celor de la BMW. Dar noi continuam sa examinam masina si pe pilotul sau Frank Isenberg si dezvaluim o serie de detalii pe masura ce rulam pe circuitul de la Ascari.
Motorul va fi acelasi ca la 135i – si anume twin turbo. Totusi, motorul a fost reprogramat si i-a fost adaugat un plus de putere, pana la 350 bhp. Toata aceasta putere dintr-o masina coupe atat de mica este controlata printr-un diferential cu alunecare limitata si de pneurile Michelin Pilot Sport 245/35 ZR19 si 265/35 ZR19.
Cum se simte pe circuit?
Sunetul motorului bi-turbo e de inductie fortata, dominand cu un suflu de aer intreaga pista de circuit la momentul turarii acestuia. Zona galbena incepe de la 7000rpm, iar cea rosie de la 7500rpm. Ne-am petrecut majoritatea timpului in apropierea zonei rosii; suna incitant, si scoate o mica pocnitura cand soferul incetineste.
Stabilitatea pe sosea pe partea fata se simte foarte puternica, dar de unde stau eu in spate se simte destul de agila. Evident e greu de evaluat de pe scaunul pasagerului, dar impresia mea de ansamblu e cea a unei manevrabilitati bune, ‘curate’.
Soferul nostru, care este project manager si lucreaza la BMW Seria 1 M Coupe de un an, spune ca transmisia manuala se potriveste masinii. Modeul 135i nu are cutia DCT cu dublu ambreiaj si din cate ne dam seama, nici Seria 1 M.
