Campanie de marketing pentru BMW Seria 1 F20: „One Origin. Two Originals”

Anul trecut in noiembrie, agentia de marketing a BMW a lansat o campanie globala de cautare de frati/surori care sa apara in campania BMW „ONE ORIGIN. TWO ORIGINALS”. Agentia de marketing a celor de la BMW cauta o pereche de frati sau surori cu personalitati diferite pentru a fi personaje principale in cadrul unor sesiuni foto, filmari video, interviuri, aparitii la TV si tot ce tine de aceasta campanie, dar la acel moment nu s-a comunicat si produsul caruia i se facea reclama.
Sase perechi de frati au iesit castigatoare, iar site-ul 2originals.com ne duce in culisele campaniei pentru a vedea portretele lor video.
Dar oare la ce masini BMW vor face ei reclama?
Este clar faptul ca BMW se gandeste la doua masini cu trasaturi asemanatoare, dar cu personalitati diferite, care atrag categorii demografice diferite. Pe pagina 2originals.com apar doua masini BMW acoperite.
Noi suntem de parere ca modelele ascunse sub val sunt noile BMW Seria 1 F20. Dar ramane intrebarea: de ce doua masini? Credem ca cele doua masini se vor diferentia prin optiunile oferite, in genul Urban Line vs. Sports Line, cu culori de exterior exclusive, diferite, precum si cu jante diferite si trimuri de interior diferite.
Pe baza videoclipurilor urmarite, e clar ca „Red” infatiseaza linia Sport, in timp ce „Blue” infatiseaza linia Urbana.
Noul BMW Seria 1 F20 va fi dezvaluit in luna iunie, iar masina va debuta oficial la Salonul auto de la Frankfurt.
[Sursa: 2originals via BimmerToday ]Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro
