Pretul de pornire pentru BMW ActiveHybrid 5 in Germania este de 62.900 Euro
BMW Germania a anuntat pretul de baza pentru noul BMW Active Hybrid 5 2012. Primul hibrid din familia de modele Seria 5 va costa de la 62.900 Euro, inclusiv TVA, si este disponibil cu o gama extinsa de optionale care pot mari in mod semnificativ pretul final al masinii.
In Germania pretul acestuia il plaseaza peste BMW 535i sedan, cu peste 12.200 Euro. Totusi, optionalele standard din dotarea hibridului, precum cutia automata cu opt rapoarte si sistemul de navigatie, reduc semnificativ din diferenta.
BMW ActiveHybrid 5 reuneşte un motor cu şase cilindri dispuşi în linie cu tehnologia BMW TwinPower Turbo, un sistem de transmisie electrică şi o cutie de viteze automată cu opt trepte. Datele tehnice care caracterizează BMW ActiveHybrid 5 sunt: puterea totală generată este de 250 kW/340 CP; automobilul poate fi condus în regim pur electric până la o viteză de 60 km/h; BMW ActiveHybrid 5 realizează sprintul (0-100 km/h) în 5,9 secunde; consumul mediu de combustibil se situează între 6,4 şi 7,0 litri per 100 kilometri; emisiile CO2 sunt de numai 149-163 grame per kilometru (date în conformitate cu ciclul de testare EU, pot varia în funcţie de formatul pneurilor utilizate).
Motorul aflat în echiparea modelului BMW ActiveHybrid 5 – propulsor cu şase cilindri dispuşi în linie, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, care dezvoltă 225 kW/306 hp – este acelaşi care se află în echiparea modelului BMW 535i şi care este apreciat pentru puterea de tracţiune şi eficienţă. Motorul electric, care dezvoltă 40 kW/55 CP, este alimentat cu energia provenită de la un acumulator litiu-ion foarte performant, integrat în portbagaj.
Pentru a exploata la maximum potenţialul tehnologiei BMW ActiveHybrid, gestiunea inteligentă a energiei din transmisia modelului BMW ActiveHybrid 5 utilizează o serie de funcţii inovatoare care au rolul de a asigura eficienţa sistemului. Acumulatorul litiu-ion este încărcat în momentul în care automobilul coboară sau frânează, motorul electric jucând rolul unui generator care furnizează energie bateriei de înaltă tensiune. În reprizele de accelerare motorul electric preia funcţia de „boost”. În această situaţie asistă motorul pe benzină printr-un plus de putere şi cuplu, ceea ce face ca experienţa condusului sportiv să fie dusă aproape de limită.
[Sursa: BimmerToday ]Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro