O comparatie neobisnuita: BMW Seria 7 vs. Porsche Panamera vs. Maserati Quattroporte

stimulus_packages_euro_spec_7_cd_gallery

Sa vorbim despre o comparatie neobisnuita – redactorii publicatiei Autobild au testat laolalta noul BMW Seria 7, Porsche Panamera si Maserati Quattroporte.

Prezentare generala

Toate cele trei masini testate sunt echipate cu motoare V8 si tractiune spate. In timp ce Maserati e cel mai sportiv din cele trei, Panamera si Seria 7 compenseaza prin tehnologie si prezenta pe sosea.

Motorul V8 twin-turbo al modelului 750i produce 407 CP si un cuplu de 600 Nm incepand cu 1,750 rpm. Toata aceasta forta bruta este controlata de un sistem complex de suspensii si de tehnologia Active Roll Stabilization.

2009_bmw_750i_euro_spec_11_cd_gallery

Cu o apasare de buton, soferul poate alege intre modurile de rulare Comfort, Normal, Sport sau Sport Plus. In plus, pachetul M-Sport adauga un plus de atractivitate navei amiral a BMW.

2009_maserati_quattroporte_sport_gt_s_euro_spec_1_cd_gallery

Maserati conduce in top in ce priveste puterea livrata: 440 CP rezultati din motorul V8 de 4,7 litri. Quattroporte e dotat cu suspensie sport si roti de 20 inci.

2010_porsche_panamera_s_euro_spec_11_cd_gallery

Porsche Panamera utilizeaza un motor V8 de noua generatie, de 4,8 litri, derivat de pe Cayenne S / GTS. Acesta livreaza fix 400 CP prin injectie directa si geometrie variabila a admisiei.

Ca si Seria 7, Panamera e echipat cu un sistem complex si avansat de suspensii ce vine in completarea caracteristicilor de rulare a acestui model controversat Porsche.

stimulus_packages_euro_spec_5_cd_gallery

Experienta la rulare

Conform Autobild, Seria 7 este “rege” pe Autobahn. Caracteristicile de limuzina ale Seria 7 ies in evidenta si controlul stabilitatii Active Roll functioneaza la parametri prezentati.

Cu o apasare de buton, Maserati scoate un sunet “ca din iad”, atat de puternic incat toata lumea din masina se simte intimidata, dar si incantata in acelasi timp. Transmisia automata este rapida, treptele se schimba usor, si masina iese si mai mult in evidenta in timpul probei pe circuit. Dupa cum era de asteptat, Quattroporte ajunge inaintea BMW-ului in cadrul turelor cronometrate.

In mod surprinzator, Autobild declara ca Panamera S, cu atributele sale sportive superioare, isi depaseste net rivalii.

Pe autostrada, Panamera ruleaza cu calm pana la viteza maxima de 283 km/h si se comporta ca o masina sport care are nevoie de o mana ferma pe volan. Pe soselele laturalnice, Panamera S ruleaza incredibil de usor, pregatindu-se pentru ultimul test: ture cronometrate pe circuit. Panamera S realizeaza cel mai bun timp la accelerare si, datorita franelor sport, inregistreaza si cea mai scurta distanta de franare.

La abordarea curbelor, directia nu se simte deloc rigida, si Panamera S iti inspira pe loc incredere.

Poate ca nu e cel mai corect sau reprezentativ test comparativ, dar e destul de interesant sa vezi cum se comporta aceste trei masini total diferite, puse una langa alta.

[Sursa: Autobild | Credit foto: Car and Driver]
BMW Motorrad

Comentarii

©2021 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account