Caracterul sportiv al modelului electric BMW i4 M50 este amplificat de accesoriile M Performance
BMW i4 M50 este primul model cu propulsie pur electrică din istoria diviziei BMW M GmbH, iar diferențierea lui față de modelul standard poate fi evidențiată și cu multitudinea de elemente de personalizare din pachetul M Performance.
Gran Coupé-ul electric este capabil de performanțe foarte exaltante. Dispune de tracțiune integrală, având motor electric atât pe puntea faţă, cât şi pe cea spate. Sistemul de propulsie produce o putere maximă combinată de 400 kW/544 CP și livrează instantaneu un cuplu maxim de 795 Nm. Astfel, sprintează de la 0 la 100 km/h în doar 3,9 secunde (cu funcția Sport Boost). De asemenea, abilitățile sale dinamice sunt sporite de șasiul cu reglaje specifice M. Iar aceste performanțe sportive sunt completate de eficiența bateriei de 80,7 kWh (conţinut net de energie), care promite autonomie de până la 510 km (în ciclul de testare WLTP).
În România, prețurile lui BMW i4 M50 pornesc de la 65.986 de euro. Iar personalitatea lui sportivă poate fi amplificată cu ajutorul pachetului M Performance. Aceste include numeroase elemente din fibră de carbon, precum conturul grilei frontale, splitter-ul pentru spoilerul din față și prizele de aer ale acestuia, eleronul pentru capacul portbagajului, difuzorul spoilerului posterior. De asemenea, se poate alege și folia de culoare Frozen Black cu inscripție M Performance, aplicată în partea inferioară a portierelor.
După cum ne-a obișnuit, BMW oferă și jante cu design special M Performance. Acestea au finisare bicoloră și dimensiuni de 18, 19 sau 20 de inch.
Pentru o ambianță și mai sportivă, interiorul lui BMW i4 M50 poate fi la rândul lui personalizat cu elemente din fibră de carbon, material pe care îl regăsim sub forma inserțiilor de pe volan, selectorul transmisiei sau planșa de bord. Totodată, se pot alege scaunele M Performance, distinse prin partea posterioară din fibră de carbon și finețea tapițeriei Alcantara. De altfel, Alcantara acoperă parțial și volanul M Performance și consola centrală, în zonele laterale unde se sprijină genunchii șoferului și pasagerului din față.