Actualizare extinsă şi funcţii noi: My BMW evaluează automat în ce măsură drumurile zilnice le poţi face în mod electric

My BMW

Aplicaţiile My BMW şi MINI sunt extinse şi îmbunătăţite continuu, cu un total de cinci actualizări pe an. Aplicaţiile devin din ce în ce mai importante pentru clienţi, mai ales când vine vorba de mobilitatea electrică şi încărcarea automobilelor.

Instrument de luare a deciziilor pentru trecerea la mobilitatea electrică: Electric Vehicle Analysis

Noua funcţie Electric Vehicle Analysis (Analiza Automobilelor Electrice) permite clienţilor care conduc un BMW cu motor termic să simuleze cât de bine s-ar potrivi un BMW electric profilului lor personal de condus. Pentru a efectua simularea, clientul selectează un model BMW electric ca automobil alternativ în aplicaţie. Odată ce modelul cu motor termic a efectuat cel puţin 200 de călătorii şi a parcurs o distanţă de 2.000 de kilometri, aplicaţia evaluează numărul de călătorii care poate fi acoperit de autonomia automobilului electric selectat. Acest lucru este menit să  arate cât de uşor poate fi folosit automobilul electric în funcţie de profilul de condus al fiecărui utilizator. Pentru simulare, aplicaţia foloseşte datele de condus ale utilizatorului, aşa cum sunt generate de funcţia My Trips. Datorită acestei baze de date individuale, Electric Vehicle Analysis este capabil să ofere clientului o referinţă solidă pentru a decide ce tip de propulsie să aleagă pentru următorul automobil. Funcţia va fi actualizată în viitor pentru a extinde acoperirea analizei. Se vor adăuga evaluări ale timpului în care automobilele nu sunt în utilizare şi ale călătoriilor pe distanţe lungi, combinate cu informaţii despre staţiile de încărcare şi timpul necesar pentru încărcare.

Pentru a utiliza Analiza Automobilelor Electrice, clienţii trebuie să aibă un BMW cu motor termic şi sistem de operare BMW 7 sau o versiune mai nouă şi, de asemenea, trebuie să accepte ca datele lor de condus să fie utilizate în scop analitic.

„Automobilele electrice pot fi deja încorporate perfect în rutina zilnică a multor clienţi – doar că majoritatea nu au încercat deocamdată”, spune Dirk Wiedmann, vicepreşedinte executiv Direcţie şi Strategie de Vânzări, Digitalizare.„Electric Vehicle Analysis din aplicaţiile noastre îi ajută pe clienţii noştri să ia o decizie în cunoştinţă de cauză în alegerea sistemului de propulsie.”

Noi funcţii pentru o interacţiune perfectă între automobil şi aplicaţie

Cea mai recentă actualizare a introdus o serie de caracteristici concepute pentru a asigura o experienţă optimizată de planificare a traseului atunci când se trece între automobil şi aplicaţie. Opţiuni precum evitarea autostrăzilor, feriboturile sau drumurile cu taxă pot fi setate acum şi în aplicaţie, de exemplu, şi sunt sincronizate întotdeauna automat cu şi de la automobil. În plus, aplicaţiile My BMW şi MINI cu planificarea optimizată a traseelor pentru încărcare pentru automobilele electrice fac posibilă acum adăugarea de opriri individuale de încărcare, care apoi sunt sincronizate cu automobilul. Suplimentar, aplicaţiile informează utilizatorul cu privire la facilităţile din vecinătatea staţiilor de încărcare, cum ar fi restaurante, cafenele, bănci şi supermarketuri, completând cu informaţii detaliate despre acestea.

Noul Charging Waller pentru gestionarea tarifelor de încărcare

Conducătorii de automobile electrice pot să selecteze şi să gestioneze acum tarifele de încărcare preferate de la un număr mare de furnizori în noul Charging Waller al aplicaţiei. Când utilizatorul aplicaţiei selectează o staţie de încărcare, sunt afişate preţurile aplicabile pentru tarifele de încărcare selectate, în funcţie de disponibilitate, permiţând utilizatorului să aleagă cel mai mic tarif.

Funcţiile aplicaţiei cu acoperire largă sunt îmbunătăţite şi extinse continuu – cu niveluri ridicate de satisfacţie a utilizatorilor

13 milioane de clienţi din întreaga lume folosesc aplicaţiile My BMW şi MINI, dintre care un milion se află doar în Germania. Ambele aplicaţii au o evaluare medie de 4,8 stele în App Store.

Aplicaţiile îi informează pe conducători cu privire la starea actuală a automobilului BMW sau MINI, precum şi le permit să blocheze şi să deblocheze uşile, să pornească climatizarea, să trimită adresele de destinaţie către sistemul de navigaţie sau să folosească funcţia Remote Inside View pentru a vedea o imagine a interiorului automobilului. Aceştia pot accesa tabul Services & Store pentru a verifica serviciile digitale disponibile sau pentru a obţine actualizări ConnectedDrive. Dacă BMW sau MINI Digital Key Plus a fost configurată, manevrele salvate anterior şi funcţiile de parcare pot fi efectuate din afara automobilului în timp ce vă aflaţi în apropiere.

Servicii de service şi întreţinere pot fi gestionate şi din cele două aplicaţii. De exemplu, utilizatorii primesc o notificare push dacă automobilul lor are nevoie de o intervenţie în service şi pot face o programare direct în aplicaţie. De asemenea, aplicaţia oferă asistenţă în timpul procesului de service, inclusiv înregistrarea, videoclipurile de service şi plata. Asistenţa în caz de accident şi defecţiune poate fi accesată rapid folosind aplicaţia.

Disponibilitatea funcţiilor individuale variază în funcţie de specificaţiile automobilului şi de ţara implicată.

* cf. de exemplu, sondajul statistic despre „motivele împotriva cumpărării unui automobil electric”

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account