BMWBLOG prezentata in Campania online BMW X1
BMW intentioneaza sa cucereasca un nou segment de piata si i-si subliniaza pozitia de lider in domeniul inovatiei cu noul BMW X1. Mai mult decat atat, compania doreste sa-si consolideze aspectele brandului prin canale media creative si deschise diferitelor segmente demografice prin intermediul internetului.
Campania X1 a fost dezvoltata de GSD & M Idea City, companie ce a devenit principala agentie globala de creativitate pentru comunicatiile de publicitate a brandului BMW. Prima sarcina pentru GSD & M a fost dezvoltarea unei noi campanii de comunicare la nivel mondial axata pe tema „Joy”. Dar acest video a fost creat de agentia online Interone a BMW, o agentie multinationala cu sediul in Munchen, Germania. Unitatea lor de la Hamburg este responsabila de comunicatiile online pentru BMW si MINI. Ei au creat si au dezvoltat aproape toate activitatile on-line pentru BMW (campanii speciale online, minisite-uri si site-uri BMW corespunzatoare fiecarei tari) din intreaga lume.
Scopul? O noua si moderna tinta de clienti, care in special, isi petrec timpul pe Web folosind platforme media sociale. Dupa cum am spus de multe ori inainte, BMW se indreapta spre o directie buna: marketingul online. Eforturile de marketing pot fi directionate catre datele demografice specifice, rezultatele pot fi analizate de departe mai usor si mai adanc decat prin anunturile imprimate sau la radio.
In cel mai recent video JOY IS WHAT YOU MAKE OF IT de pe YouTube, BMWBLOG este prezentat ca fiind unul dintre site-urile de conducere in promovarea X1 si campania Joy. Trebuie sa recunoastem, suntem mari fani a acestei campanii din moment ce vorbeste limba noastra si arata puterea mass-mediei online, impreuna cu toate beneficiile ce vin cu aceasta.
In ciuda criticilor initiale primite, X1 poate deveni unul dintre modelele foarte importante pentru BMW in viitorul apropiat. Asteptam cu nerabadare sa vedem masina live peste doua saptamani si atunci va vom putea oferii evaluarea noastra finala.