Primul drive-test cu BMW M5 2012 in varianta de pre-productie
Chris Harris de la EVO Magazine are prima analiza despre BMW M5 2012, dupa ce a testat o varianta de pre-productie a viitorului M5. A fost confirmat faptul ca masina va fi echipata cu DCT, dar puterea nu a fost confirmata.
Caracteristici tehnice
Twin turbo, cu modificari atat la admisie cat si la sistemul de evacuare. Raspunsul oficial la intrebarea despre putere a fost: ‘Chiar crezi ca i-am pune mai putin decat la un X6M?’. X6M are 547bhp. Masina are transmisie DCT cu sapte rapoarte si dublu ambreiaj, cu tre viteze de schimbare diferite, si mod complet automat. Deocamdata doar varianta sedan.
Cum e la rulare?
Iese turbocompresorul in evidenta? Cand masina devine flexibila si accelereaza din plin, trebuie sa iasa in evidenta. Da, vechiul motor V10 face loc la un raspuns putin mai redus al acceleratiei, dar nesemnificativ. Aflat pe un lac in Suedia, poti inca sa faci mici ajustari ca sa sustii un drift de 1km. Se simte turbocompresorul? Putin. Scoate suficient zgomot de inductie? Nu. Dar aceasta nu este masina finala, iar specialistii de la BMW M insista ca produsul final va fi diferit in aceasta privinta.
Am condus masina doar pe zapada, gheata si din cand in cand si pe cate un petic de asfalt. S-a simtit ca o masina M la modul corect: hotarata, dar nu prea agresiva. Directia, caroseria si motorul au trei moduri: confort, sport si sport-plus, oferind astfel o multitudine de optiuni.
Nu pot sa va spun prea multe despre confortul la rulare sau directie, doar ca dupa ce setezi suspensia in modul confort masina este ascultatoare dar niciodata moale. Masina este mai rapid manevrabila decat un BMW Seria 5 normal.
Cititi analiza completa pe site-ul EVO Magazine
Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro