BMW M6 în versiune Competition Edition, la Frankfurt 2015
Vrei mai mult de la BMW M6? Inginerii M ți-au pregătit un pachețel simpatic, numit Competition Edition…
La Frankfurt 2015, pe lângă nebunia pe roți numită M6 GT3, BMW a adus și un M6 de stradă cu pachet Competition Edition. Știm că sună stupid să alături „pachet” și „edition”, dar – hei! – aici nu vorbim despre creații literare, ci despre un BMW M6 mai puternic decât celelalte BMW-uri M6. Așa că treacă de la noi.
Ce presupune Competition Edition? BMW spune înseamnă „individualitate excepțională, mulțumită tematicii de culori, a componentelor din fibră de carbon, a pieilor de calitate cu cusături contrastante și a unei serii de detalii neobișnuite”.
Cu alte cuvinte, eu un pachet de individualizare pentru BMW M6 Competition Package, care vine cu motorul V8 de 4,4 litri TwinPower Turbo cu 600 de cai-putere și 700 de Newtoni-metru de cuplu. BMW M6 Competition Edition poate atinge și 305 km/h, dacă dispui de pachetul M Driver. 0-100 km/h se derulează în doar 3,9 secunde, iar 0-200 km/h în 11,8 secunde.
Pachetul Edition vine cu două versiuni cromatice la exterior: alb Alpine sau galben Austin. Dacă optezi pentru alb, atunci primești și o temă grafică în culorile M – pe care o poți vedea și pe BMW M6 GT3. Iar jantele negru mat cu diametru de 20 de inci formează un contrast frumos, indiferent de opțiunea ta pentru culoarea caroseriei.
Interiorul lui BMW M6 Competition Edition este îmbrăcat în piele Merino, cu cusături contrastante (albe dacă optezi pentru alb Alpine la exterior și galbene dacă alegi Austinul pentru caroserie). Unde nu este piele, este aluminiu sau fibră de carbon; sau Alcantara. Important este că n-o să te simți în lipsă la interiorul unui BMW M6 Competition Edition. Dacă vrei mai mult, se poate mai mult: scaune multifunction și sistemul Bang & Olufsen (1.200 de wați) sunt disponibile, de asemenea, în listă.
Pachetul Competition Edition pleacă de la 17.700 € și poate fi pus doar pe un BMW M6 cu Competition Package (9.500 €). Altfel, pentru jante plătești 400 € extra (da, și noi ne mirăm, să știi), scaunele multifuncție din față costă 1.950 €, iar sistemul audio Bang & Olufsen, cu 16 difuzoare și 1.200 de wați, 4.950 €.