BMW 1M pe circuitul de la Nurburgring – 8:15 minute
Publicatia germana Sport Auto a prezentat prima analiza despre comportamentul pe circuit al noului BMW 1M. Pe langa drive-testul cuprinzator, publicatia ne ofera si primul timp scos de 1M pe Nurburgring:8:15 minute, putin mai mult decat timpul de 8:12 minute, raportat in decembrie anul trecut.
Horst von Saurma a impins noul BMW 1M pana la limita si a reusit un timp cu 10 secunde mai mare decat M3 Coupe, dar cu 7 secunde mai mic decat M3 E46. Prin comparatie, Audi TT RS a obtinut un timp de 8:09 minute pe Nurburgring, in timp ce Audi RS3 Sportback a terminat circuitul in 8:20 minute.
Pe circuitul de la Hockenheim, tot Sport Auto a raportat un timp de 1:14.1 minute pentru 1M, mai putin decat M3 Coupe cu transmisia DCT, care a scos 1:14.2 minute. BMW 1M de 340 CP a fost cu aproape o secunda mai rapid si decat Audi TT RS (1:15) sau RS5 Coupe (1:15.3). Porsche Cayman S cu transmisie manuala a scos un timp de 1:14.3, dar Cayman S cu transmisie automata a obtinut un timp mai bun decat 1M Coupe, de 1:13.9. Interesant este si faptul ca 1M a fost doar cu 0,6 secunde in urma lui M3 E46 CSL.
Asa cum era de asteptat, modelul Cayman R cu transmisie PDK, care este cu 40% mai scump, ramane cel mai rapid pe Hockenheim, cu un timp de 1:12.4 minute.
In saptamanile urmatoare ne asteptam sa fie raportati mai multi timpi pentru 1M pe Nurburgring.
Totusi, noul 1M a primit si critici de la publicatia germana. Se spune ca tot ansamblul caroseriei este prea rigid pentru Nurburgring Nordschleife si pentru condusul de zi cu zi, fiind in schimb perfect pentru asfaltul de la Hockenheim. Pe ansamblu, publicatia clasifica noul BMW 1M drept un model simbol BMW, bazat pe valorile esentiale M.
Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro