Mai multe informatii cu privire la structura BMW-ului Seria 3 GT

Odata cu introducerea BMW-ului Seria 5 GT, BMW poate merge acum mai departe cu planurile lor de a construi o versiune Gran Turismo si pentru popularul model Seria 3.

PAC, Progressive Activity Coupe sau V3, este de asteptat sa fie bazat pe platforma lunga a Seriei 3. Progressive Activity Coupe are un plafon mai inalt, in comparatie cu existentul Seria 3 Wagon si, bineinteles, un ampatament mai lung. Ideea uni vehicul PAC este acea ca, clientii Seriei 3 mai putin bogati ar putea gasi Seria 5 prea scumpa, X3-ul prea mare, prin urmare, Seria 3 GT poate fi dorita ca o solutie.

bmw-3er-gt-rendering

BMW Seria 3 GT Rendering

Intrebat despre noul Seria 3 GT si modul in care criza financiara la nivel mondial a afectat planurile acestui model, BMW CEO Dr. Reithofer a spus: „Nu am anulat proiectul de dezvoltare pentru un crossover al Seriei 3, deoarece este considerat o crestere a volumului cu care putem castiga bani buni. „Deci, cu alte cuvinte, el vine!


Intr-un articol recent, Scott27, membru al GCZ, prezinta noi detalii cu privire la 3-ul GT:

Noi ii spunem Progressive Activity Coupe – din cauza modului in care linia plafonului coboara spre spatele masinii.
Din cauza ca 3-ul GT face parte dintr-un segment mai mic in comparatie cu 5-ul GT va impartii unele caracteristici personalizate, cum ar fi bancheta optionala sau locurile individuale, si o abordare foarte personala la lux.

Din cauza segmentului de masina a 3-ului GT, aceasta va avea un mod de conducere foarte dinamic si este vazuta drept ca o alternativa la un Touring . Ca si 5-ul GT este vorba de o exprimare si de a contrui masini apropiate clientilor.

Gama de motoare va include recentul turbo in 6 cilindri regasit si pe GT si ultima varianta de diesel in 6 cilindri, iar suplimentar cei de la BMW vor include motoarele supraalimentate in 4 cilindri pe benzina si dieselul de 4 cilindri.

3-ul GT va primi ca si optiune un plafon panoramic, care va intinde de la parbrizul fata pana la cel de pe spate, marind astfel oferta spatiului.
Pe baza noilor arhitecturi eficiente ca si cost regasite pe modele 1 si 3, acestea pot fi flexibile si modulare dupa cum o vor cere masinile.

GT-ul se va baza pe o platform usor mai lunga decat cea a urmatoarei generatie de Seria 3.

Prototipuri folosind structura 3-ului Touring si infatisarea X1-ului au inceput deja testarea majoritatii componentelor. Cand timpul de abordare va venii cei de la BMW vor prezenta fara nici un dubiu conceputul de 3 GT.

Daca noi am trage o concluzie la toate aceste detalii, aceasta ar fi ca vedem o indicatie clara cu privire la modul cum BMW doreste ca 3-ul GT sa se transforme intr-o masina cu volum mare la vanzari, decat sa fie tot un model de nisa ca si Seria 5 GT. Oferind o gama larga de motoare, masina va atrage mai multe piete de clienti, si implicit mai multe oportunitati de a vinde masina la diferite persoane.

Deci, chiar daca ne place sau nu, cei de la BMW vad cu seriozitate extinderea cotei de piata si crearea de noi segmente de masina.
Va fi aceasta cea mai buna abordare pentru viitor? Timpul va spune ….

[Sursa: GCZ]
BMW Motorrad

Comentarii

©2021 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account