Playboy declara modelul BMW Seria 5 GT drept cel mai bun Crossover al anului 2010

Playboy e una din cele mai recente publicatii care au realizat o lista cu cele mai bune masini, si dupa cum era de asteptat, au numit-o “10 Hottest Cars in 2010”. Cu accentul pe “hot”…
Sunt o serie de masini care s-ar putea califica pe lista de masini dupa care sa intorci capul (Ferrari California) si nu ne-ar deranja sa detinem cateva din ele, dar una in mod special se strecoara in lista si castiga titlul de Cel mai bun Crossover: BMW Seria 5 GT. Desi n-am considerat niciodata 5 GT-ul drept un automobil crossover, ne cam dam seama de unde se trage aceasta clasificare, mai ales datorita designului neconventional si cumva nisei confuze de piata careia i se adreseaza.
Desi am fost sceptici inainte de lansarea sa si chiar dupa ce am vazut primele fotografii, in timp ne-am facut o parere mai buna despre BMW Seria 5 Gran Turismo si, dupa cum am mai spus, in fotografii nu arata la fel de bine ca in realitate.
Andrew, redactor la BMWBlog.com a subliniat cateva din trasaturile modelului 5 GT cu ocazia unei prime ture efectuate:
“Stilul e unul din punctele ofensivei excelente pornite de BMW cu 5 GT. Multora le place, dar multora nu – o reactie tipica fata de stilul BMW din ultima vreme. Totusi, dupa ce am petrecut o ora facand fotografii GT-ului, masina a inceput sa aibe mai mult sens pentru mine, pe masura ce am vazut in persoana liniile sale de design. Pe masura ce ma plimbam prin parcarea plina de GT-uri am studiat liniile masinii si primul lucru pe care l-am observat a fost faptul ca GT arata cel mai bine in culori inchise, caci pun in evidenta curburile fine ale masinii. Nuante precum Titanium Silver nu prea fac impresie buna asupra felului in care curge designul si poate sa-l faca sa para un pic ciudat – totusi, probabil ca se poate spune asta despre multe masini moderne. Al doilea lucru pe care l-am observat a fost cat de multa esenta de stil e preluata de la CS Concept.
Studiind botul masinii, am putut sa observ cum iese in afara grila rinichi dubla foarte lata, conferind partii frontale un look masculin, puternic. Pe partile laterale, influenta CS Concept continua cu un profil care merge de la arcul rotii din fata pana la stopuri, dand masinii o infatisare sculpturala. Partea din spate a 5 GT-ului e mare; daca te uiti dintr-un unghi lateral, arata putin ca si cum ar fi fost lipita acolo, dar daca te uiti direct la partea spate, arata fantastic. Avand stopuri patratoase, modelate artistic in forma de L si o parte spate ce aduce un pic a sedan si a spate de break turtit, din spate masina arata foarte in genul BMW dar ca o incrucisare intre un Seria 5 break si un X6/X5. Pe ansamblu, designul exterior arata foarte bine dar sincer, fotografiile nu il pun prea bine in evidenta.”
Cei de la Playboy sintetizeaza BMW Seria 5 GT intr-o singura fraza: “vehicul ‘utilitar’ bun la toate, rapid si pentru orice destinatie”.
Ar putea fi adevarat?
Asta ne-o vor spune vanzarile inregistrate pe primul semestru….
[Sursa: MotorAuthority]