BMW X1 modificat de AC Schnitzer la Salonul auto de la Geneva
AC Schnitzer prezinta in cadrul Salonului auto de la Geneva 2010 ultima lor creatie, pachetul de modificari pentru BMW X1.
La exterior, BMW X1 a primit un kit aerodinamic, care nu e doar de decor, ci armonizeaza conceptul in ansamblu. Acesta contine extensii pentru bara fata si pragul spate, un spoiler pentru plafonul spate, si prize de ventilatie pe capota.
La interior au fost instalate cateva elemente de design ce confera o nota sportiva si tinereasca habitaclului. Acestea includ insertii de fibra de carbon, cap maneta schimbator din piele, iluminat, butoane din aluminiu cu sau fara afisaj digital, set de pedale si maneta frana din aluminiu, suport de sprijin pentru picior si covorase din velur.
Din punct de vedere acustic, experienta sportiva de rulare la modelul BMW X1 xDriv28i este imbunatatita de o toba de esapament sportiva AC Schnitzer. Ornamentul cromat „Racing” pentru teava de evacuare este disponibil pentru toate modelele si confera eleganta estetica.
Comportamentul superb la rulare al lui BMW X1, cu accent pe agilitate, precizie si manevrabilitate este rezultatul direct al tehnologiei sofisticate a suspensiei. Kitul de arcuri suspensie si bare stabilizatoare din aluminiu oferit de AC Schnitzer asigura echilibrul perfect intre performanta sportiva si confortul la rulare.
Tunerul german incalta BMW X1 cu mai multe seturi de jante: noul model Type VIII de 19 inci in spite, in nuanta BiColor, Type IV de 18, 19 sau 20 inci, disponibil in nuanta argintie sau BiColor, si Type VI de 18 inci.
In ce priveste propulsoarele, tunerii au modificat nu una, ci toate versiunile diesel ale lui X1. Astfel, puterea modelului diesel xDrive23d cu BMW TwinPower Turbo si injectie common rail a fost crescuta de la 150kW/204 CP la 240 CP. Versiunile 2.0d si 1.8d ale lui X1 obtin cu pachetul de tuning puteri de 210 CP si respectiv 171 CP. Acestea sunt valabile atat pentru variantele sDrive cat si pentru cele xDrive.