Car and Driver: Primul test BMW X1

Alaturi de noul Seria 5 GT, modelul de 2010 BMW X1 a fost unul dintre cele mai dezbatute subiecte din ultimele luni la BMWBLOG.
Noul X1 SAV este cel mai recent vehicul de la BMW, care cauta sa devina un alt model de „nisa”: un mai mic, sa spunem, mini SUV.
Multi sustin deja ca, de fapt, X1 va lua locul primei generatie BMW X3, care va primi atat de necesarul upgrade anul viitor, dar adevarul este ca X1 se va potrivi in categoria unde actorii principali vor fi viitorul Audi Q3 si un nou mic SAV, bazat pe platforma lui B-Class de la Mercedes-Benz.
BMW X1 se va lansa initial in pietele europene, dar isi va face debutul si in SUA la sfarsitul anului 2010. Deci, testarea masinii poate fi destul de dificila in zilele acestea si doar cateva publicatii selectate au avut ocazia sa-si puna mainile pe una, Car and Driver, este una dintre ele si momentan putem doar sa va prezentam impresiile lor despre X1.
X1 vrea cu siguranta sa fie modelul sport al segmentului SUV-compact. Sistemul de directie Servotronic este reglat comparabil pentru “carma” Seriei 3 si se simte cu mult mai receptiv decat al X3-lui. Pachetul Sport optional scade inaltimea fata de sol cu 0.8 inch si vine cu roti de 18-inch in loc de cele de 17-inch standard. In ciuda acestui fapt, este mai confortabila decat X3 si expune un control al caroseriei mai bun in luarea curbelor.
Exact care este “nisa” la X1? totusi, nu suntem destul de siguri: un membru sportiv al categoriei de masini scumpe si dragute, poate? Cand va merge spre vanzare, va fi intr-o clasa de trei, alaturi de Land Rover LRX si Audi Q3, iar pretul va incepe probabil de la aproximativ 36.000 dolari.PERFORMANTA (MFR’S EST):
0 la 100 km/h: 6.8 sec
Viteza maxima: 204 km/hConsum (C / D EST):
EPA in afara/oras: 7,6/10,6 L
Continuati lectura la Car and Driver
