Noul BMW X1 – mai multe variante pentru România

Noul BMW X1 primește și în România o nouă motorizare pe benzină, tracțiune integrală pentru mai multe versiuni și echipare M Sport.

Odată cu actualizarea de gamă din luna noiembrie, gama celei de a doua generații BMW X1 este completată cu modelul sDrive 18i, propulsat de noul motor pe benzină cu 3 cilindri care dezvoltă 136 CP și un cuplu maxim de 220 Nm. Motorul poate fi cuplat la o cutie manuală cu șase trepte oferită standard sau la una Steptronic cu șase trepte, ce poate fi aleasă din lista de opțiuni. BMW X1 sDrive 18i cu transmisie Steptronic demarează de la 0 la 100 km/h în 9,7 secunde. Consumul mediu este de 5,3-5,1 l/100 km pentru cutia manuală și 5,6-5,3 l/100 km pentru cea automată, în timp ce emisiile de CO2 se înscriu în media 124-119 g/km, respectiv 129-124 g/km, conform ciclului de testare EU, în funcţie de dimensiunea anvelopelor alese.

P90190675_highRes_the-new-bmw-x1-on-lo

O altă noutate este oferirea sistemului de tracțiune integrală xDrive și pentru motorizarea diesel de 150 CP și 330 Nm, care dispune de tehnologie BMW TwinPower Turbo. Modelul BMW X1 xDrive18d accelerează de la 0 la 100 km/h în 9,2 secunde cuplat la cutia de viteze manuală cu șase trepte, sau în 9,3 secunde cu transmisia opţională Steptronic cu opt trepte. Indiferent de cutia de viteze, acest model diesel cu tracțiune integrală înregistrează un consum mediu de 4,9-4,7 l/100 km, iar emisiile CO2 sunt de 129-124 g/km.

Prin completarea gamei cu BMW X1 xDrive18d, numărul de variante cu tracţiune integrală ale noului SAV (Sport Activity Vehicle) a crescut la cinci.

X1 este acum propus și în varianta M Sport. La exterior aceasta se remarcă prin pachetul aerodinamic M, prin culoarea Estoril Blue oferită exclusiv pentru această versiune de echipare, la care se adaugă jantele M din aliaj uşor, cu diametru de 18 sau 19 ţoli, și elemente BMW Individual High Gloss Shadow Line, precum şinele pentru acoperiş. Pentru accentuarea caracteristicilor sportive, specificațiile sale speciale includ și suspensia sport M, care reduce garda la sol cu 10 mm. În habitaclu, echiparea M Sport este personalizată cu scaune sport tapiţate cu stofă antracit/Alcantara cu accente albastre, volan M îmbrăcat în piele, sprijin M pentru piciorul șoferului și tapiţeria BMW Individual a pavilionului în nuanţă antracit. De asemenea, s-au folosit decoraţiuni de interior din Aluminium Hexagon cu benzi de accent Estoril Blue mat, praguri exclusive de intrare şi un pachet de lumini LED, care include şi lumină ambientală. Lista de dotări a versiunii BMW X1 M Sport cuprinde tempomat cu funcţie de frânare, control automat al aerului condiţionat, butoane multifuncţionale pe volan, control automat al aerului condiţionat cu reglare pe două zone şi Park Distance Control (controlul distanţei de parcare) cu senzori în spatele automobilului.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account