Voom Magazine a testat noul BMW X3
Redactorii Voom.ro au testat noul BMW X3 2011, in varianta 2.0d. Modelul a fost lansat pe piata din Romania in noiembrie anul trecut, si conform declaratiilor dealerilor, a repurtat din start un mare succes si a impresionat deja clientii.
Aflat la cea de-a doua generatie, BMW X3 2011 a fost reproiectat in intregime. Modelului X3 F25 i-a fost redesenat exteriorul, care a fost astfel aliniat cu noile designuri intalnite la modelele BMW actuale. Chiar daca si-a pastrat aspectul “patratos”, noul BMW X3 2011 este cu 12mm mai inalt, 83mm mai lung si 28mm mai lat decat modelul anterior, apropiindu-se ca dimensiuni de prima generatie BMW X5.
Haideti sa urmarim analiza lor:
2011 ne aduce fata in fata cu noul X3, un model maturizat sub toate aspectele, devenit o alternativa reala la X5. Si nu neaparat pentru diferenta de pret pe care ar trebui sa o platesti, ci pur si simplu pentru ca iti trebuie un motiv cu adevarat intemeiat sa treci la clasa superioara. Da, X3-ul nou a devenit o alternativa serioasa la X5. Cum si Seria 5 a devenit o alternativa la Seria 7. Cresterea in dimensiuni, inlocuirea materialelor folosite pentru finisaje cu unele de o calitate superioara, designul total schimbat, dar si multiplele modificari sub toate aspectele, fac din noul X3 alegerea perfecta pentru majoritatea fostilor sau actualilor clienti de X5.
Fara menajamente se poate spune ca X3-ul nou a crescut frumos. Si asta a si dorit BMW. Golul lasat clientilor doritori de SUV in limita a 30.000 de euro, a fost umplut cu X1, disponibil atat cu tractiune integrala, cat si cu tractiune spate. Asa ca o parte dintre doamnele si domnisoarele posesoare de fostul X3, au migrat catre X1 in prima faza, pentru ca acum sa priveasca noul X3 ca pe un model realmente dezirabil.
Pe langa modificarile de natura estetica, cele de natura structurala au menirea de a face din noul X3 o adevarata incantare pentru posesorul sau. Noua cutie automata cu 8 rapoarte dezvoltata in parteneriat cu cei de la ZF rafineaza comportamentul propulsorului diesel L4 de 2.0 litri. Trecerea de la liniste, economie, finete in traficul urban se face prin selectarea modului Sport. Cei 184 CP ai propulsorului diesel cu patru cilindri vor fi potentati de noua setare a cutiei dar si a sasiului. Posesorii pot valorifica astfel la maximum din punct de vedere dinamic avantajele sistemului performant de tractiune integrala.
Puteti citi articolul complet si admira galeria foto accesand site-ul Voom.ro
Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro