My BMW – noua generaţie de aplicaţie pentru clienţii BMW acum disponibilă şi în România

Încă de la introducerea aplicaţiei BMW i Remote în 2013, urmată de aplicaţia BMW Connected, BMW a oferit clienţilor săi opţiunea de conectivitate fără efort între smartphone-ul lor şi automobil. O aplicaţie de nouă generaţie este disponibilă acum pentru clienţii din 30 de pieţe europene, inclusiv România, dar şi pentru China şi Corea de Sud – My BMW. Aplicaţia vine cu un design nou, o experienţă de utilizator intuitivă şi simplificată şi un pachet larg de servicii pentru a susţine mobilitatea electrică individuală.

„Odată cu noua generaţie a aplicaţiei, facem un pas suplimentar în extinderea experienţei digitale a clienţilor în jurul automobilelor noastre şi, astfel, pentru îndeplinirea cererii crescute a clienţilor pentru servicii şi funcţii digitale”, a declarat Peter Henrich, vicepreşedinte executiv BMW Group pentru Clienţi Conectaţi ai Companiei. „Cu aplicaţia My BMW şi aplicaţia MINI ne integrăm automobilele fără probleme în stilul de viaţă digital al clienţilor noştri. Ambele aplicaţii oferă o multitudine de conţinut util atât pentru utilizarea zilnică a automobilului, cât şi în interacţiunea personală cu noi ca marcă, pe care o extindem continuu.”

Stephan Durach, vicepreşedinte executiv BMW Group pentru Dezvoltare Conectată a Companiei adaugă: „My BMW şi aplicaţia MINI stabilesc standardul de utilizare, siguranţă şi fiabilitate. Părerea utilizatorilor şi informaţiile despre comportamentul utilizatorilor din generaţia anterioară a aplicaţiei au fost esenţiale pentru procesul de dezvoltare. Cele două aplicaţii includ funcţii populare şi utilizate frecvent, iar noua platformă ne permite să adăugăm continuu funcţionalităţi noi, adaptate nevoilor clienţilor noştri”.

Numărul de funcţionalităţi variază de la ţară la ţară, cu diferenţieri pe baza serviciilor BMW active sau legislaţie şi licenţiere din fiecare ţară. În România sunt disponibile peste 40 de funcţii integrate în aplicaţie:

  • Aplicaţia My BMW este noua interfaţă universală a automobilului. Afişează informaţii despre starea maşinii şi, în funcţie de echipament, permite activarea funcţiilor de la distanţă, aşa este climatizarea pentru automobilele hibride plug-in sau electrice. Dintre acestea, funcţia Remote 3D View, de vizalizare pe telefon a informaţiilor afişate de camerele maşini, nu este disponibilă încă în România.
  • Destinaţiile sunt uşor de găsit prin intermediul funcţiei de căutare integrată şi pot fi trimise direct din aplicaţie către sistemul de navigaţie al automobilului. De asemenea, este posibilă transmiterea destinaţiilor din aplicaţii terţe. Harta oferă informaţii despre situaţia actuală a traficului, staţiile de alimentare, precum şi opţiunile de parcare.
  • Clienţii sunt informaţi cu privire la actualizările de software la distanţă (Remote Software Upgrades) disponibile prin intermediul aplicaţiei My BMW şi pot descărca cu uşurinţă aceste actualizări din confortul casei, înainte de a le transfera şi a le instala în automobil. Cu Remote Software Upgrade, BMW Group oferă clienţilor ale căror maşini dispun de sistemul de operare BMW 7 funcţii digitale noi şi îmbunătăţite în mod regulat şi posibilitatea de a se asigura că software-ul automobilului lor este actualizat de mai multe ori pe an.
  • Cheia digitală BMW (Digital Key), care transformă un iPhone într-o cheie pentru automobil, oferă o configurare convenabilă prin intermediul aplicaţiei My BMW în doar câţiva paşi (hardware-ul necesar trebuie să fie disponibil în maşină). Apoi, modelul BMW poate fi folosit fără o cheie fizică, iar acest acces poate fi împărţit cu alte cinci persoane. Dacă se doreşte, drepturile restricţionate, cum ar fi o viteză maximă redusă, pot fi aplicate şi la trimiterea unei chei – perfect pentru conducătorii începători.
  • Aplicaţia oferă funcţii suplimentare pentru automobilele BMW electrificate (electrice şi hibride plug-in), inclusiv  autonomia electircă, nivelul de încărcare sau istoricului de încărcare. Clienţii pot utiliza precondinţionarea şi climiatizarea staţionară, dar şi funcţia de programare a încărcării pentru anumite intervale de timp specifice.
  • Personalizare: Odată conectat cu un BMW ID personal, preferinţele individuale pot fi setate rapid şi automat în orice automobil BMW actual. Datorită aplicaţiei My BMW, conectarea este acum şi mai uşoară – în loc să introducă manual un nume de utilizator şi o parolă, clienţii pot scana simplu un cod QR pentru a transfera în siguranţă setările de utilizator. De asemenea, utilizatorii pot alege o imagine de profil prin intermediul aplicaţiei, care acum este transferată automat în maşină.
  • Aplicaţia My BMW oferă acces uşor la ecosistemul BMW. Poate fi folosită pentru a contacta direct partenerii de service BMW, iar clienţii pot urmări în aplicaţie cerinţele de service ale maşinii. Programările la service pot fi făcute direct din aplicaţie, dacă este necesar. Asistenţa rutieră BMW poate fi contactată şi prin intermediul aplicaţiei în caz de probleme cu automobilul. Dacă se acordă permisiunea, personalul de service poate vedea locaţia maşinii şi starea acesteia, astfel încât imediat să poată fi acordată asistenţă over-the-air. În acelaşi timp, clienţii pot urmări călătoria vehiculului de service. Totodată, aplicaţia oferă acces uşor la magazinele BMW ConnectedDrive şi BMW Online.

O serie de funcţionalităţi nu sunt disponibile încă în România, dar oferă o perspectivă despre posibile soluţii viitoare:

  • Cu My BMW, Amazon Alexa poate fi utilizat în automobile cu sistemul de operare BMW 7. Odată ce clientul şi-a conectat contul Amazon în aplicaţie, acesta poate folosi asistentul vocal din automobil spunând cuvântul de activare „Alexa” sau la atingere a unui buton. Clienţii pot folosi acest control vocal pentru a reda muzică, pentru a accesa ştiri, pentru a controla dispozitivele smart home compatibile şi pentru a accesa mii de skill-uri. Iniţial, Alexa este disponibil în Germania, Austria, Spania, Italia şi Marea Britanie. Serviciul de voce va fi lansat în mai multe ţări din martie 2021.
  • Odată cu introducerea BMW Points, clienţii vor fi recompensaţi pentru condus electric într-un model BMW plug-in hybrid: clienţii adună puncte şi le pot preschimba pentru timp de încărcare gratuită de la BMW Charging. Aplicaţia My BMW le permite clienţilor să ţină evidenţa BMW Points şi să le gestioneze. BMW Points sunt disponibile deja în Belgia, Germania, Franţa, Austria, Olanda şi Elveţia.

Aplicaţia de nouă generaţie poate fi descărcată gratuit din Google Play Store şi Apple App Store. Până la mijlocul anului 2021, My BMW va fi disponibilă în 23 de limbi şi în mai mult de 40 de ţări, inclusiv SUA, Canada, Brazilia şi Mexic, precum şi pe pieţe suplimentare din Asia de Sud-Est.

BMW Motorrad

Comentarii

©2021 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account