Nou record de vânzări: în premieră, BMW M GmbH este cel mai de succes constructor din segmentul său
BMW M GmbH a încheiat anul financiar 2019 cu un nou record absolut al vânzărilor. 135.829 de automobile de performanţă/înaltă performanţă au fost livrate către clienţi. Comparativ cu anul anterior, numărul de automobile BMW nou înmatriculate a crescut cu 32,2 procente. Prin acest rezultat, BMW M GmbH, subsidiara BMW Group care are statutul de constructor independent de automobile, îşi asumă poziţia de lider drept cea mai de succes companie din segmentul său.
Mai mult, anul financiar 2019 a înregistrat o creştere semnificativă în ceea ce priveşte cererea pentru pachete M Sport şi echipamente opţionale exclusive de la BMW Individual. „Suntem foarte mândri pentru că am putut câştiga poziţia de lider de piaţă în segmentul automobilelor de performanţă/înaltă performanţă pentru prima dată în cei aproape 50 de ani de istorie a companiei”, declară Markus Flasch, directorul executiv al BMW M GmbH. „Acest succes este rezultatul unei strategii de creştere continuă şi arată cât de mult BMW M, caracterul unic al produselor noastre şi experienţa unică de condus au inspirat clienţii orientaţi spre performanţă din întreaga lume.”
Anul-record al companiei BMW M a fost caracterizat de o ofensivă de modele fără precedent. Niciodată în istoria companiei nu au fost prezentate şi lansate atât de multe modele BMW noi într-un singur an. Odată cu BMW X3 M, BMW X4 M şi modelele Competition respective, automobilele de înaltă performanţă au devenit disponibile în premieră şi în segmentele Sports Activity Vehicle (SAV) şi Sports Activity Coupé (SAC) ale clasei medii. Mai mult, prin introducerea BMW M8 Coupé, BMW M8 Cabriolet şi a modelelor Competition corespunzătoare a fost lansată o nouă generaţie de maşini sport de lux concepute pentru segmentul de înaltă performanţă.
Tot în 2019, SUA a fost cea mai importantă piaţă pentru modelele BMW M şi BMW M Performance. Aici, numărul de automobile livrate a crescut la 44.442 de unităţi. A doua cea mai importantă piaţă pentru vânzări a fost din nou Germania, cu 26.110 maşini livrate, podiumul fiind completat de Marea Britanie, cu 17.688 de unităţi. Cota pe care automobilele BMW M o reprezintă în volumul total al vânzărilor BMW a crescut constant în ultimii ani. Acum, pe piaţa auto din America de Nord, fiecare al şaptelea automobil nou ce poartă logo-ul alb-albastru al mărcii este un model BMW M. Lider la acest capitol este Elveţia, unde automobilele BMW M şi BMW M Performance reprezintă deja peste 22% din vânzările totale ale BMW.
2019 au însemnat un record şi pentru livrările din România cu total de 295 unităţi, din care 223 modele BMW M Performance şi 72 modele BMW M. Cel mai de succes model M este BMW M5, cu 31 unităţi livrate, urmat de BMW M2, cu 27 unităţi. Finalul de an a adus şi primele livrări pentru BMW M8, X3 M şi X4 M, cu câte două unităţi din fiecare model. În total, 10,2% din vânzările BMW în România este reprezentat de modele din portofoliul BMW M GmbH, aproape dublu faţă de media globală de 6.3%.
În paralel cu cererea în continuă creştere, reţeaua de dealeri ceritifcaţi BMW M GmbH s-a extins cu peste 90% în ultimii cinci ani. În România sunt trei dealeri certificaţi BMW M GmbH: Automobile Bavaria Băneasa, APAN Iaşi, Automobile Cobălcescu Bucureşti. În aproximativ 1.200 de companii certificate din lumea întreagă, angajaţii pregătiţi special asigură acum standardele înalte cerute de automobilele BMW M pentru vânzări şi service.
Succes continuu: lansări pe piaţă suplimentare şi premiere mondiale pentru automobilele BMW M în 2020
Pe parcursul anului 2020, BMW M8 Gran Coupé şi modelul Competition corespunzător vor fi lansate în showroom-uri. Mai mult, noile ediţii BMW X5 M şi BMW X6 M, inclusiv fiecare model în variantă Competition, precum şi BMW M2 CS sunt programate să fie lansate în lunile următoare.
În plus, pentru fanii automobilelor de înaltă performanţă, anul 2020 va fi marcat de viitoarea premieră mondială a noilor BMW M3 Sedan şi BMW M4 Coupé. „Cu cea mai recentă ofensivă de produse, am reuşit să atragem noi grupuri-ţintă pentru a experimenta acel sentiment M inconfundabil”, spune Thomas Felbermair, director de vânzări şi marketing la BMW M GmbH. „Suntem încrezători că, prin lansarea pe piaţă a numeroase alte modele atractive, ne vom continua drumul spre succes în 2020.”
Cererea ridicată pentru automobile de performanţă de la BMW M GmbH a contribuit decisiv la recordul anului trecut. În această categorie de maşini, oferta cuprinde acum practic toate segmentele, de la BMW Seria 1, modele BMW X şi BMW Z4 Roadster până la clasa de lux. BMW M135i xDrive şi BMW X2 M35i, precum şi BMW Z4 M40i, BMW M340i xDrive Sedan şi BMW M340i xDrive Touring impresionează toate prin caracteristicile de performanţă specifice M.
Mai mult, există variante de automobile de performanţă de la BMW M GmbH pentru gamele BMW Seria 2 şi BMW Seria 5, precum şi pentru BMW X3, BMW X4, BMW X5, BMW X6 şi BMW X7. În segmentul de lux, pe lângă maşina sport BMW M850i xDrive Coupé, BMW M850i xDrive Cabriolet, BMW M850i xDrive Gran Coupé şi BMW M760Li xDrive accentuează şi combinaţia distinctivă de dinamică, agilitate şi precizie.
Pe lângă motoarele cu patru, şase, opt şi 12 cilindri, portofoliul de propulsoare al modelelor de performanţă cuprinde şi motoare diesel, cu şase cilindri dispuşi în linie, cu tehnologie M TwinPower Turbo Technology care oferă un nivel excepţional de putere şi cuplu.
Aproape un milion de maşini livrate cu pachet M Sport, cererea pentru echipamentele opţionale BMW Individual creşte cu 50%
De asemenea, vânzările de pachete M Sport, acum disponibile pentru toate gamele de modele BMW, au înregistrat un nou record în anul financiar 2019. Componentele specifice modelului în ceea ce priveşte aerodinamica, suspensia, exteriorul şi interiorul impun accente atractive pentru plăcerea condusului foarte sportiv în toate clasele. În premieră, aproape un milion de automobile cu un pachet M Sport au fost livrate în cursul anului. Aceasta înseamnă o creştere de peste 2 procente faţă de anul precedent.
Vânzările de echipamente speciale exclusive de la BMW Individual au crescut cu peste 50%. La nivel mondial, peste 330.000 de clienţi au comandat opţiunile de înaltă calitate pentru personalizarea exteriorului şi a interiorului.