Definitie Dictionar : Joy = BMW

Continuand campania „Joy este BMW„, un nou proiect de design a aparut. BMW Romania a decis sa lanseze un concurs de design 2D/3D in jurul campaniei de marketing Joy. Tema Joy a demarat cu lansarea noului BMW Z4, un vehicul ce reprezinta Exprimarea de bucurie. La scurt timp dupa, X1 extinde eforturile de marketing Joy cu o serie de clipuri video.
Concursul de proiectare Joy este BMW isi propune colectarea celor mai bune idei de creativitate a fanilor BMW, si nu numai. Emotiile si bucuria inspirate de marca BMW vor cantari foarte mult in acest proiect. Designerii nu numai ca sunt incurajati sa urmeze aceste emotii si valori BMW, dar ei au posibilitatea de a ilustra in mod liber a ceea ce inseamna BMW pentru ei.
Astazi, multumita Visualart, putem arata unul din aceste proiecte creative: definitia din dictionar pentru cuvantul Joy este asociat cu emblema BMW si o descriere a brandului BMW.
Dupa cum am vazut in ultimele sase luni, BMW isi intensifica eforturile pentru a acapara comunitatea online si sa se extinda dincolo de mediile lor traditionale. Facebook, Twitter, BMWBLOG si Youtube sunt doar cateva dintre cele mai importante platforme utilizate de BMW in aceste zile, pentru a ajunge la milioane de fani bimmer.
