Campanie de publicitate pentru noul MINI Roadster
Lansarea cu succes a modelului MINI Coupé a fost urmata de cea a ‚complicelui’ sau, modelul MINI Roadster. Noul MINI Roadster este prima decapotabila cu doua locuri din familia MINI.
Cu ocazia lansarii noului membru al familiei, MINI a pregatit o campanie, in stilul nonconformist cu care ne-a obisnuit pana acum. Campania debuteaza cu filmul online „Saturday in Istanbul”, care poate fi urmarit pe http://youtu.be/v04D-53Lh5M si pe canalul marcii MINI la www.youtube.com/MINI. In ianuarie 2012 urmeaza a fi lansate si campaniile pentru TV, print si social web.
Campania pentru print infatiseaza cel mai tanar membru al familiei MINI singur sau impreuna cu complicele sau, MINI Coupe. Sloganurile amuzante si inovatoare completeaza campania.
In ce priveste social media, MINI a pregatit campania „All the Wrong Places”, iar mesajele sunt: „Another Day. Another Adventure.”, ocazie cu care MINI descopera cele mai expotice locuri si culturi de pe planeta. Aventurile alaturi de „Adventure Man” vor fi prezentate sub forma unui film online. Primul din cele cinci episoade documentar infatiseaza calatoria in Japonia, si poate fi urmarit incepand cu 14 noiembrie pe pagina de Facebook MINI, MINIspace.com, canalul youtube MINI, sau pe site-ul VICE www.vice.com/allthewrongplaces. Un nou episod urmeaza a fi lansat la fiecare 3 saptamani.
www.vice.com/allthewrongplaces
Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro