NYIAS 2012: BMW M6 Cabrio in nuanta San Marino Blue

Iata o noua serie de fotografii de la Salonul auto de la New York, oferita cu ajutorul colegilor de la BMWBLOG.com.
De aceasta data putem admira noul BMW M6 Cabrio, care a fost prezentat in premiera pe piata americana. BMW M6 este propulsat de acelasi motor ca si noul BMW M5. Avand nume de cod intern S63Tu, motorul utilizeaza tehnologia M Twin Power turbo combinata cu dispunerea V8.
Motorul de 4.4 litri dezvolta o putere maxima de 560 CP (412 kW) la 6.000 – 7.000 rpm (fata de 555 CP la 6.000 rpm pentru motorul S63), in timp ce cuplul maxim de 680 Nm este disponibil in intervalul 1.500-5.750 rpm (fata de 680 Nm de la 1.500-5.650 rpm pentru S63). Zona rosie incepe la 7200 rpm, cu 200 rpm mai sus decat in cazul motorului S63. Intervalul de turatii ofera acceleratie extrem de dinamica intre varful curbei de cuplu si puterea maxima, fiind astfel de trei ori mai larg decat in cazul motorului V10 de pe generatia anterioara M6.
Motorul este cuplat la o transmisie M DCT, cu ambreiaj dublu si sapte rapoarte, si care beneficiaza de un diferential Active M inovativ.
Noul BMW M6 Cabrio 2013 accelereaza de la 0 la 100 km/h in 4,3 secunde; pentru a accelera de la 0 la 200 km/h, dureaza doar 13.1 secunde. Viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h. Consumul mediu este de 10.3l/100km, noul BMW M6 Cabrio consumand astfel cu 30% mai putin carburant decat generatia anterioara.
Sasiul modificat de Divizia BMW M GmbH este dotat standard cu sistem Dynamic Damper Control (DDC), ce poate fi reglat prin apasarea unui simplu buton.
Si sistemul standard de franare a fost imbunatatit, iar diametrul discurilor venitlate este de 400 mm pe puntea fata si 396 mm pe puntea spate. Etrierele cu sase pistoane sunt vopsite in nuanta dark blue metallic.
Noile BMW M6 Cabrio si Coupe sunt primele masini din istoria BMW M ce vor putea fi dotate optional cu frane cu discuri M Carbon-Ceramic, combinate cu jantele M de 20 toli. Franele din M Carbon-Ceramic sunt cu 19.4 kg mai usoare decat cele standard.
Partea frontala a modelului M6 Cabrio va iesi in evidenta fata de celelalte modele M prin noua grila rinichi M care poarta emblema M6, un omagiu adus primei generatii M6. Elementele grilei rinichi sunt negre si imprumuta din aspectul jantelor M in spite duble. Plafonul este de tip soft-top, din material textil.
Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro
