BMW M2 MotoGP – Ceva frumos

În 1999 BMW M şi organizatorii Moto GP au legat un parteneriat care a dat naştere unor ediţii speciale de safety car-uri. Ultimul copil al acestei frumoase relaţii este noul BMW M2 MotoGP.
Născut dintr-un M2 stock şi nişte piese de la BMW M Performance, noul safety car este visul pilotului care trebuie s-o conducă (uneori mai încet decât i-ar plăcea), dar şi a pasionaţilor de tuning. Ştiţi voi, ăia cu pisici şi urşi, cât de mult vă străduiţi să găsiţi M Technik-ul ăla original, în stare bună, la un preţ decent, care să vă împodobească maşinile, că posesorii de modele mai noi de la BMW nu vor mai avea problema asta datorită M Performance. Ar cam trebui să ne bucurăm pentru ei, pentru că uite cât de bine arată nişte piese bine alese, construite cum trebuie, pe o maşină ca BMW M2!
BMW M2 MotoGP a fost construit în zece săptămâni cu ajutorul unor tuneri de casă şi a unor piese M Performance de toată frumuseţea: splitter pentru bara din faţă, difuzor de aer, praguri, eleron, capace pentru oglinzi, inserţii de fibră de carbon pentru interior, scaune Recaro îmbrăcate în alcantara, volan cu cusături speciale, suspensii M-Performance şi frâne ceramice. Posibil să fi ales şi altă evacuare dacă sunetul din videoclip nu e trucat.
Rollcage-ul preluat de la BMW M4 GTS este vopsit în auriu pentru a se asorta cu jantele echipate cu nişte anvelope Michelin Cup 2, iar grafica care ne aminteşte de anii de glorie din motorsport completează foarte bine imaginea de bolid de curse încătuşat.
Dar când ai în spatele tău nişte Power Rangeri de-a dreptul nebuni, călare pe nişte chestii asurzitoare care se ţin de tine ca nişte rachete inteligente cu bătaie lungă, sigur mai cauţi şi pedala de acceleraţie din când în când.
Sursa-BMWBlog
