„Auto Trophy 2011”: triplă victorie pentru BMW

Cititorii publicaţiei „Auto Zeitung” au desemnat noul BMW Seria 1 şi BMW Seria 5 ca favorite ale lor în categoria compactă, respectiv în segmentul median superior – BMW a primit şi „Quality Trophy”.

BMW Seria 5 îşi continuă seria de victorii, în timp ce noul BMW Seria 1 se află abia la început. Acum, cele două modele au fost distinse cu „Auto Trophy 2011”. Cititorii publicaţiei auto „Auto Zeitung” au desemnat noul BMW Seria 1 drept câştigător clar în clasa compactă, în timp ce BMW Seria 5 a fost alegerea numărul 1 în segmentul median superior.

Rezultatele remarcabile înregistrate de BMW au fost completate nu numai de numeroasele clasări pe podium, ci mai ales de primirea „Quality Trophy”. Acest trofeu este acordat de jurnaliştii publicaţiei „Auto Zeitung” în colaborare cu institutul de verificări tehnice Gesellschaft für Technische Überwachung (GTÜ). Ceremonia de decernare a premiilor „Auto Trophy 2011” a avut loc marţi, la Meilenwerk din Düsseldorf. Reprezentanţii constructorului de automobile premium din München – desemnaţi totodată să primească trofeele de la Barbara Schöneberger (prezentatoare TV) şi Volker Koerdt (redactor-şef „Auto Zeitung”) – au fost preşedintele Consiliului Director BMW AG, Dr. Norbert Reithofer, împreună cu Dr. Klaus Draeger, director de dezvoltare, şi Ian Robertson, director de vânzări şi marketing.

Victoria la clasă în „Auto Trophy” este cel de-al doilea premiu renumit pe care îl obţine noul BMW Seria 1, la doar câteva săptămâni după ce a fost distins cu „Golden Steering Wheel” de către „Bild am Sonntag” şi „Auto Bild”. Impresia deosebită pe care modelul compact – lansat în septembrie – a creat-o atât asupra evaluatorilor profesionişti, cât şi a publicului larg se datorează în principal caracterului sportiv. Motoarele puternice cu tehnologie BMW TwinPower Turbo Technology şi tracţiunea spate a automobilului – o caracteristică încă unică în segmentul compact – garantează o plăcere a condusului inegalabilă. În acelaşi timp, îmbunătăţirile faţă de modelul anterior sunt reprezentate de confortul optimizat al călătoriei, spaţiul interior mărit şi dotările inovatoare. 28,2% dintre cititorii „Auto Zeitung” au ales BMW Seria 1 drept preferinţa principală între automobilele din clasa compactă.

BMW Seria 5 a dominat şi mai clar votul în segmentul median superior, prin cota de 37% din voturile exprimate. Acum, „Auto Trophy” se adaugă unei colecţii de trofee, şi aşa impresionantă. La nivel mondial, BMW Seria 5 este cel mai bine vândut automobil din acest segment. Atât versiunea Sedan, cât şi cea Touring întruchipează eleganţa şi flerul sportiv într-o armonie unică. BMW Seria 5 ocupă poziţia de lider în categoria sa şi în ceea ce priveşte nivelul de eficienţă. Cu începere din toamna anului 2011, modelul impresionează şi mai mult datorită gamei vaste de motoare noi şi noilor opţiuni.

Anul acesta, „Auto Trophy” a fost decernat pentru a 24-a oară. Peste 100.000 de cititori „Auto Zeitung” au participat la sondaj, exprimându-şi opţiunile cu privire la aproape 400 de modele din 29 de categorii. Cele mai de succes modele în această competiţie includ BMW Seria 1 Cabriolet, care a fost liderul categoriei sale la ultimele trei ediţii ale concursului şi a încheiat pe locul al doilea în acest an. Alte modele BMW care au fost clasate pe podium au fost BMW X3, BMW X1, BMW Seria 3, BMW Seria 6 Cabriolet şi BMW Seria 6 Coupé.

Marca BMW a primit şi un premiu special acordat de „Auto Zeitung” şi institutul de verificări tehnice Gesellschaft für Technische Überwachung (GTÜ) – „Quality Trophy 2011”. Acest trofeu este o recunoaştere a calităţii şi fiabilităţii actualei game de modele, în care BMW Seria 1, BMW Seria 6 şi BMW Seria 7 au primit calificative excelente. Aprecierea se face pe baza rezultatelor oferite de inspecţia unui număr de aproape opt milioane de automobile, verificări efectuate de-a lungul ultimilor doi ani. De asemenea, s-au folosit şi informaţii din raportul de calitate şi service „Auto Zeitung”.

BMW Group

BMW Group este unul dintre cei mai de succes producători de automobile şi motociclete din lume prin mărcile BMW, MINI şi Rolls-Royce. Ca şi companie de nivel global, BMW Group activează în 25 de locaţii de producţie din 14 ţări şi are o reţea mondială de vânzări care este prezentă în peste 140 de ţări.

În cursul anului fiscal 2010, BMW Group a vândut, la nivel mondial, 1,46 milioane de automobile şi peste 110.000 motociclete. Profitul brut pentru 2010 a fost de 4,8 miliarde euro, în timp ce veniturile au urcat la 60,5 miliarde euro. La 31 decembrie 2010, BMW Group dispunea de o forţă de muncă de aproximativ 95.500 de angajaţi.

Succesul BMW Group a fost construit pe gândirea pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. De aceea, compania a pus bazele unei dezvoltări durabile la nivel ecologic şi social prin lanţul de valori, responsabilitatea vastă a produselor şi un angajament clar faţă de conservarea resurselor ca parte integrantă a strategiei sale. Ca rezultat al eforturilor sale, BMW Group a fost desemnat, de fiecare dată în ultimii şapte ani, lider al industriei în Dow Jones Sustainability Indexes.

[Sursa: BMW]

Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account