BMW Canada promoveaza noul BMW Seria 3 Coupe printr-o campanie noua si sexy

BMW Canada devine prima companie auto care flirteaza cu clientii si foloseste noi canale publicitare inovatoare.
BMW Canada a demarat o campanie publicitara prin care compania auto premium isi propune sa ajunga la clienti prin intermediul oglinzilor din toalete amplasate in locatii alese strategic din Toronto, Montreal si Vancouver. Campania ruleaza pe parcursul a doua luni, aprilie si mai.
AddMirrorTM e un canal unic de marketing ce permite oamenilor de marketing creativi sa transmita mesajul de marketing unei audiente mai mari, intr-o maniera memorabila si atragatoare. In cazul campaniei BMW, reclamele vor aparea pe masura ce clientii se apropie de oglinzile toaletelor. Un senzor de miscare declanseaza afisarea pe oglinda a unui set de reclame in miscare.
In opinia lui Marc Belcourt, brand communications manager la BMW Group Canada, “aceasta campanie se potriveste perfect cu noul BMW Seria 3 Coupé. Este inovatoare, creativa si neasteptata, si ne permite sa ne pozitionam produsul ca foarte dezirabil intr-un mod care angreneaza oamenii, la fel cum face si marca noastra. Aceasta campanie e si destul de sexy, exact ca si masina.”
Campania BMW AddMirror are ca public tinta barbatii cu varste cuprinse intre 25 si 45 ani. Pe oglinda apar mesaje cu tenta de flirt, intr-o textura ce pare ruj de buze de culoarea rosu aprins. Mesaje cum ar fi “I’ll make your heart pound” sau “My body is absolutely stunning,” vor atrage cu certitudine atentia, astfel ca cititorii mesajelor sunt indemnati mai departe sa trimita un mesaj SMS pentru a primi fotografia subiectului frazelor pasionale. Odata ce mesajul e primit, expeditorul primeste un link ce il trimite catre o pagina ce are ca titlu “We were made for each other,” precum si fotografii cu noul BMW Seria 3 coupe ce pot fi descarcate.
Cu siguranta o campanie interesanta si inovatoare, nu-i asa? Mai jos videoclipul ce prezinta mecanismul de functionare al oglinzilor cu mesaje publicitare.
[Sursa: BMW via Autoblog]