BMW Seria 3 2013 privit in perspectiva de InsideLine

BMW Seria 3 este fara indoiala unul dintre produsele familiei BMW a caror reproiectare reprezinta o mare provocare. Modelul cu cel mai mare numar de fani la nivel global va primi o noua generatie in 2013. Chiar daca la acest moment detaliile existente sunt doar la nivel de schite, mai multe publicatii auto fac deja presupuneri si prognoze.
Cei de la InsideLine ne ofera o privire incipienta a ce am putea vedea I 2013, dar tineti minte ca aceste supozitii pot fi inselatoare.
Conform InsideLine, noua Seria 3 2013 e modelata dupa Seria 5 F10, care a debutat anul trecut in noiembrie.
Prima informatie pe care o confirmam este ca noua Seria 3 va trece din nou printr-un proces de marire a ampatamentului. In al doilea rand, noua Seria 3 va avea cinci versiuni: sedan, coupe, cabrio, Touring si Gran Turismo.
Cunoscut ca Progressive Activity Coupe, 3 GT are linia plafonului situata mai sus decat la Seria 3 break actuala, si desigur, un ampatament mai mare. Calcand pe urma “fratelui sau mai mare”, Seria 5 Gran Turismo, 3 GT va fi disponibil intr-un numar redus, si va beneficia de optiuni personalizate cum ar fi bancheta optionala sau scaune individuale. Modelul se va constitui intr-o abordare personalizata a luxului si se va diferentia de modelul break.
Desi Seria 3 cabrio tocmai a primit plafonul hardtop retractabil la ultima redesenare in 2007, cei de la InsideLine speculeaza asupra faptului ca BMW ia acum in calcul revenirea la un plafon soft-top in locul celui din otel, mai greu. Si noua Seria 6 va continua sa fie echipata cu un plafon soft-top.
Deoarece se pare ca in aceasta perioada eficienta este lege pentru BMW, ne asteptam sa vedem o gama de motorizari cu patru cilindri si turbocompresor, dar nu va speriati inca, agregatul cu sase cilindri ramane pe lista la acest model.
Si pentru a merge pe acelasi drum al dinamicii eficiente, continuat de modelele recente, toate versiunile noii Seria 3 vor beneficia de tehnologie start-stop si sistemul Valvetronic, de control complet variabil al supapelor.
Datorita presiunilor in crestere din partea Audi, BMW nu isi permite sa greseasca si fara indoiala ca presiunea in cadrul companiei din Munchen e destul de mare. Suntem increzatori ca Adrian von Hooydonk si echipa sa de designeri ne vor da inca un model “Ultimate Driving Machine”, automobilul sportiv de lux cu care ne-am obisnuit.
Nu ne-am dori sa fim in locul designerilor care vor castiga competitia interna de design, dar daca rezultatul final e un succes, vor deveni cu adevarat niste vedete.
