BMW-urile de la Geneva

BMW și prietenii săi s-au adunat la marea vânzoleală de la Geneva, primul salon auto important al anului.
Salonul Auto de la Geneva este un eveniment de seamă atât pentru constructori cât și pentru tuneri. Toți vin aici pentru a-și prezenta noile modele, opțiuni, tehnologii, piese aftermarket sau pachete de performanță. Iată care sunt cele importante BMW-uri de acolo, în opinia noastră.
Anul acesta BMW își etalează cel mai nou cavaler în armură strălucitoare – M760Li xDrive, o mașină care inițial era doar speculată, dar care și-a găsit locul potrivit în actuala gamă BMW. Deși inițial cifrele comunicate erau de 600 CP și un sprint de la 0 la 100 km/h în 3,9 secunde, cele mai proaspete informații vorbesc despre 610 CP și 3,7 secunde. Probabil că s-au întors acasă caii risipitori pentru a se distanța puțin de ALPINA.
În celălalt capăt al salonului, ALPINA și-a adus propria versiune de M7, un sedan de lux care dezvoltă aproape aceeași putere cu a unui M760Li (600 CP), dar dintr-un motor V8, de 4,4 litri. Și el accelează de la 0 la 100 km/h destul de repede, în doar 3,6 secunde.
Tot în cuibul BMW-urilor performante se află și noul BMW M4 cu pachetul Competition, un M4 cu jante de GTS, 20 de cai putere în plus, scaune sport, câteva ajustări ale trenului de rulare și niște elemente de caroserie distinctive.
BMW M2 este și el acolo, iar în versiunea accesorizată de M Performance se străduiește să atragă de partea sa clienții de mașini tunate. Chiar dacă arată perfect îmbrăcat în grafica de curse și echipat cu suspensiile M Performance care coboară garda la sol cu 25 mm, îi va fi foarte greu să se impună în fața BMW-ului ACL2 de la AC Schnitzer.
Acesta nu se joacă cu pachete aerodinamice discrete și cu creșteri de putere timide, ci vine pregătit de harță cu 570 CP și un wide body kit voluptos care atrage chiar și cele mai pioase priviri.
Nici Hamann nu lipsește de la Geneva cu al lor program pentru BMW X6 M50d. În afară de elementele de caroserie tipice unui tuner german, Hamann reușește să adauge și ceva sub capotă. Dacă în versiunea standard BMW X6 M50 dezvolta 381 CP și 740 Nm, în versiunea Hamann el dezvoltă 460 CP și 890 Nm.
Ultimul pe listă este BMW i8 Protonic Red Edition, un i8 cu o culoare specială. Nu credem că este nevoie deocamdată de altceva în cazul i8-ului. Arată prea bine și prea avansat pentru vremurile noastre pentru a îndrăzni un facelift, dar niște combinații de culori și materiale noi sunt oricând binevenite.
Sursa – BMWBlog/Bimmertoday
