BMW X6 M detaliat de 3D Design

Pentru japonezi tuning-ul este la fel de normal ca schimbul uleiului. Dar dacă gusturile tale se schimbă foarte des, uite niște elemente ușor de montat care o să-ți facă vizitele la mecanic mai lejere.

3D Design fac multe elemente de tuning pentru BMW-uri, iar pentru acest  X6 M au construit  manual câteva piese din plastic ranforsat cu fibră de carbon  – bară față, splitter, praguri, eleron, difuzor de aer, plus o evacuare cu patru țevi ceva mai gălăgioasă.

BMW-X6-M-by-3D-Design-10-900x600

Garda la sol s-a micșorat odată cu adăugarea unor elemente de caroserie, dar și cu ajutorul unor suspensii sport care au coborât mașina cu 35 de mm. Acum se potrivesc mai bine și jantele de 2o inch, rotunde și gri.

BMW-X6-M-by-3D-Design-3-900x600

Nu mai arată el ca un SUV, dar cine și-a cumpărat un X6 M nu și l-a cumpărat pentru garda la sol mai mare sau pentru portbagajul practic.

BMW-X6-M-by-3D-Design-20-900x600

Sub capotă au ales să nu umble la V8-ul de 4,4 litri, dar 570 CP și 750 Nm e o putere suficientă pentru majoritatea oamenilor. Sigur, când ai ceva care arată de parcă ar dezvolta un milion de cai putere, vrei să te asiguri că nu trăiești emoția unei curse strânse între două semafoare.

BMW-X6-M-by-3D-Design-1-900x600

Nu este cel mai radical tuning pentru un X6 și tocmai asta este puțin dezamăgitor din partea japonezilor – au început să-l facă în stil european sau american. Dar dacă-ți schimbi gusturile pentru design odată la fiecare schimb de ulei, poate e mai bine să-ți cumperi niște accesorii de calitate pe care le poți demonta și înlocui cu altele.

Sursa – 3DDesign

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account