Motor AG Pitesti a inregistrat si in anul 2011 performante excelente
În 2011 Motor AG a înregistrat vânzări în creştere, depăşind obiectivele setate la început de an şi încheind anul cu o cifră de afaceri de 60.2 milioane lei, în creştere cu 23% faţă de anul anterior. Compania a continuat să-şi dezvolte mărcile din portofoliu şi, pentru anul în curs, ţinteşte o creştere de peste 15% a serviciilor de vânzare şi post-vânzare.
Vânzările de modele noi BMW au depăşit pragul de 250 unităţi, deschiderea reprezentanţei din Rm. Vâlcea confirmând aşteptările de vânzare pentru zona de sud a ţării.
Modelul preferat al cumpărătorilor Motor AG a fost BMW X5 (aproape 30% din total), urmat de restul modelelor din segmentul SUV – autoturisme dotate cu xDrive, cel mai inteligent sistem de tracţiune integrală.
“Un succes bine meritat în piaţă îl are şi modelul BMW Seria 5, care a avut o creştere a vânzărilor de peste 100% comparativ cu anul 2010. Astfel, noi suntem încrezători că vom reuşi să ne impunem şi în segmentele mai mici, în special prin lansarea noului BMW Seria 3 care ne va ajuta să câştigăm, la nivel naţional, supremaţia în acest segment”, declară Adrian Prodănel. „Cele două modele vor susţine strategia de dezvoltare către vânzări corporate şi flote, prin structura nou creată, dedicată consolidării acestei operaţiuni”, continuă acesta.
“Vom susţine în continuare serviciile de vânzare prin programele de leasing financiar şi operaţional oferite de BMW Financial Services clienţilor noştri, cu dobânzi preferenţiale, începând de la 0% p.a., dar şi prin produse de leasing precum BMW Select, cu opţiunea de <
Motor AG şi-a păstrat în 2011 poziţia de cel mai puternic centru auto premium din provincie, devansând inclusiv dealeri ai mărcilor concurente, iar pe plan local deţine 61% din cota de piaţă auto premium. În ceea ce priveşte distribuţia geografică a clienţilor companiei, peste 60% dintre aceştia sunt din regiunea de sud a României (în principal din Bucureşti, Argeş, Vâlcea).
Evoluţia foarte bună a companiei este confirmată şi de activitatea de service, segment ce a înregistrat o cifră de afaceri în creştere cu 26% faţă de anul anterior. Această creştere se datorează dezvoltării serviciilor post-vânzare, precum şi programelor de fidelizare implementate pentru clienţii companiei.
Rezultate excelente au fost înregistrate şi în ceea ce priveşte gradul de satisfacţie al clienţilor Motor AG. Astfel, conform unui studiu independent realizat de BMW AG, Motor AG se poziţionează în topul dealerilor BMW, cu peste 91% clienţi mulţumiti de serviciile de vânzare şi post-vânzare.
Marca MINI a intrat în portofoliul companiei în anul 2011, Motor AG devenind al doilea dealer autorizat din România. “Brandul MINI se adresează persoanelor mai tinere, extrovertite, care îşi doresc un autoturism plin pe personalitate. Este un brand cu potenţial de vânzare foarte mare, iar Motor AG vizează 20-25% din vânzările naţionale”, completează Alexandru Manole.
Motor AG, dealer BMW şi MINI, este un important jucător pe piaţa auto premium la nivel naţional, fiind al doilea dealer în reţeaua BMW din punct de vedere al rezultatelor înregistrate pe vânzări auto noi şi rulate, precum şi pentru serviciile de post-vânzare. Reţeaua de reprezentanţe este în dezvoltare, iar la acest moment include două locaţii, Piteşti şi Rm. Vâlcea.
[Sursa: Motor AG]