Gerovital
Gerovital
Gerovital

Randari: BMW M5 2012 vazut de InsideLine

bmw_m5 2011

Mai e un an pana la prezentarea sa oficiala la Salonul auto de la Geneva 2011, si jocul randarilor pentru noul BMW M5 continua, si cel mai probabil va continua si in urmatoarele luni. De aceasta data, cei de la InsideLine au incercat sa proiecteze la nivel vizual BMW M5 F10.

Rezultatele sunt mai putin agresive decat ce am mai vazut pana acum, dar pe ansamblu, randarea incorporeaza toate elementele M pe care le-am vedea pe un M5.

Chiar daca aceste elemente nu sunt prezentate neaparat in aceste fotografii, surse apropiate BMW declara ca odata cu noua grila centrala mai mare a cinciarului, s-a micsorat dimensiunea prizei centrale de aer. Arcele rotilor sunt mai mari pentru a aduce mai multa greutate constructiei atletice a lui F10. O priza laterala de aer este amplasata sub linia caroseriei ce culmineaza cu arcele rotilor. Pragurile laterale sunt mai reliefate si permit o aerodinamica mai buna.

La partea din spate sunt prezente tevile de evacuare uzuale, quad, impreuna cu un difuzor spate mai reliefat si o priza centrala de aer. Un mic eleron situat pe capota portbagajului confera masinii o infatisare eleganta si de bun-gust.

bmw_m5_f34_ns_20110_815

Din punct de vedere al motorizarii, pe noul M5 F10 isi va face aparitia o versiune actualizata a unitatii ce echipeaza BMW X5 M si X6 M. Agregatul V8 de 4,4 litri twin-scroll va livra o putere maxima de 578 CP si un cuplu de 718 Nm, cu 60 CP mai mult decat Mercedes-Benz E63 AMG, dar la fel cu Audi RS6.

Circula zvonuri potrivit carora masina va avea implementata si o versiune modificata a sistemului M-DCT de pe M3, dar optional ar putea fi oferit si un alt tip de transmisie.

Pentru a mentine o greutate proprie redusa, BMW va folosi din plin fibra de carbon si piese din aluminiu, incepand cu un plafon din fibra de carbon. Caroseria va fi o combinatie de structura unitara din aluminiu in partea din fata si un bloc sasiu-caroserie din otel la habitaclu si partea din spate. In fata vom gasi o suspensie independenta cu lonjeroane MacPherson, iar in spate un sistem multi-link.

BMW M5 2012 va debuta anul viitor in martie si va fi pus in vanzare in perioada imediat urmatoare.

[Sursa: InsideLine ]
BMW Motorrad

Comentarii

©2020 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account