BMW K 1600 GT si R 1200 R la SMAEB 2011
Sambata am participat, la invitatia Automobile Bavaria, la Salonul de motociclete si accesorii SMAEB 2011, desfasurat la Complexul Romaero.
Automobile Bavaria a adus la stand o gama impresionanta de motociclete, dar vedetele au fost cele mai noi modele BMW, K 1600 GT si R 1200 R. Noul BMW K 1600 GT a beneficiat si de o prezentare speciala.
Echipat cu motorul in linie cu 6 cilindri, acum mai compact decât oricând înainte, BMW K1600 GT reprezinta viitorul in touring. Motorul de 1649 cc produce 118 kW (160 CP) şi un cuplu maxim de 175 Nm. este 70% din cuplul maxim este disponibil de la doar 1500 rpm.
Motorul care propulseaza motocicleta BMW K1600GT este cel mai usor si cel mai compact motor cu sase cilindri in linie de peste 1000 cmc care echipeaza o motocicleta de serie, cantarind doar 102,6 kg si masurand 555 mm latime.
Accentul la BMW K 1600 GT se pune pe dinamica, siguranta si confort. Pentru o mai bună vizibilitate în curbe, GT prezintă o premieră mondială pentru motociclete: faruri Xenon adaptive disponibile opţional. Acesta nu sporeşte numai exclusivitatea, ci şi siguranţă activă a motocicletei.
In cadrul prezentarii speciale au fost detaliate toate caracteristicle acestui nou model. Motocicleta e dotata cu sistem de navigatie cu acces prin partea superioara. Un sistem cu totul nou este cel de inchidere centralizata, care blocheaza lacasurile de acte, dar si accesul la gentile alterale.
Au fost prezentate si diferentele intre modelul GT si GTL, diferente care tin in principal de dinamica. K1600 GT are o pozitie a rider-ului cu genunchii orientati catre roata fata, prin care se obtine un comportament mai dinamic al ansamblului. GTL e orientat pe confort, cu o pozitie mai joasa, manere cu ghidoane mai lungi si o pozitie mai relaxata a rider-ului. Diferenta a fost asemuita cu cea dintre o limuzina de lux – K 1600 GTL si o masina sportiva de lux – K 1600 GT.
Celalalt nou model, BMW R 1200 R, un model urban, reprezinta „Roadster-ul Rock ‘n’Roll”
Designul distins, recent dezvoltatul motor DOHC flat-twin şi şasiul ingenios cu Telelever şi Paralever face din R 1200 R un veritabil Rock’n’Roll Roadster, care va obţine totul de la fiecare traseu în termenii plăcerii de a conduce.
Liniile puriste şi finisajele chiar mai rafinate demonstrează caracterul puternic al motocicletei. Noi instrumente circulare, o furcă nouă de calitate superioară, ghidonul nou dublu-imbinat de aluminiu, jante noi şi multe altele – reflectă o atenţie la detalii sporită. Mai ales în versiunea Classic.
Motor racit cu ulei/aer in 2 cilindri boxer oferă nu numai o nouă sonoritate ci şi o inovaţie autentică: după apariţia lor la modelele GS şi R, cele două axe cu came si patru supape dispuse radial debuteaza și aici. Mai mult, puterea nominală a fost majorată la 81 kW (110 CP) cu un cuplu maxim care a fost de asemenea ridicat la 119 Nm la 6.000 rpm. Acest lucru înseamnă că unitatea de putere accelerează acum cu o ușurinţă mai mare de la turaţii reduse ale motorului, performând impresionant în toate conditiile de drum.
Echipamentul special are disponibile o serie de caracteristici de siguranţă, cum ar fi ABS, ASC şi de control al presiunii pneurilor prin intermediul caracteristicilor de confort si a celor orientate spre drum, cum ar fi ESA (Reglare Electronica a Suspensiei) . Există şi unele accesorii impresionante disponibile pentru R 1200 R, cum ar fi un amortizor de zgomot Akrapović extrem de usor, din titan.
Pe langa celelalte modele aduse la stand, precum BMW F 800 GS, F800 ST sau R 1200 RT, nu putea lipsi motocicleta noastra preferata, BMW S 1000 RR, de 183 CP.
Automobile Bavaria a adus la stand si gama completa de accesorii si echipamente pentru riderii BMW.
Pentru detalii despre modelele oferite si preturi, puteti accesa pagina dedicata de pe site-ul Automobile Bavaria.
Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro