Wallpapers: BMW M3 GTS

Unul dintre cele mai in voga modele BMW anul acesta este super sportivul M3 GTS. Desi primele unitati BMW M3 GTS s-au epuizat deja, GTS ramane unul dintre cele mai dorite BMW-uri anul acesta.
M3 GTS personifica valorile de baza ale Diviziei M si duce deja sportivul BMW M3 la un nou nivel. Datorita unei cilindree mai mari si a unor modificari aduse motorului, BMW M3 GTS produce acum 450 CP. Potentialul sportiv al lui BMW M3 GTS este subliniat printre altele de un raport putere/greutate ce a fost scazut pana la 3,4 kg/CP. Echipat cu o transmisie si un sistem de suspensii optimizate pentru rularea pe circuit, BMW M3 GTS accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 4,4 secunde. Masina atinge linia de 1000 metri din plecarea de pe loc in doar 22,5 secunde, iar viteza sa maxima este de 305 km/h.
Prin dezvoltarea acestui model exclusivist dedicat entuziaştilor motorsportului, BMW M GmbH continuă o tradiţie începută o dată cu generaţiile anterioare ale BMW M3 şi versiuni speciale precum CLS şi GTR. Potenţialul sportiv al modelului BMW M3 este amplificat prin experienţa foarte bogată pe care marca a acumulat-o pe circuitele de viteză. Prin modificările speciale BMW M3 GTS este un model ce poate fi omologat pentru a rula pe drumurile publice şi, în acelaşi timp, este pregătit să participe direct în evenimente Clubsport Racing.
Utilizarea consecventă a materialelor ultra-uşoare, dispozitivele aerodinamice reglabile, sporirea cilindreei şi a puterii motorului V8 de înaltă turaţie şi tehnologia suspensiei sunt adaptate pentru motorsport. Masa la gol, conform standardelor DIN, este de mai puţin de 1.500 kg, caroseria uşoară are locuri speciale de montare a centurilor de siguranţă cu şase puncte de prindere şi a roll-barului, aflate în spatele montanţilor B.
Pe lângă acoperişul din fibră de carbon – disponibil standard la BMW M3 -, masa este optimizată semnificativ de caracteristici cum ar fi ţevile de eşapament realizate din titan, consola centrală şi panourile uşilor foarte uşoare, eliminarea scaunelor din spate, a sistemului automat de aer condiţionat şi a celui audio, precum şi o izolaţie fonică specifică pentru modelele de înaltă performanţă.
Propulsorul cu opt cilindri de la BMW M3 GTS are capacitatea mărită la 4,4 litri şi o putere estimată la aproximativ 450 cp, graţie unor detalii tehnice derivate direct din motorsport. Cuplul mare disponibil pe o plajă largă de turaţii, puterea livrată linear până la turaţii înalte, aceste performanţe remarcabile caracterizează motorul V8 care echipează BMW M3 GTS.
Caracteristicile specifice unui propulsor din motorsport includ carter realizat din aliaj special de aluminium şi silicon şi construit în design cadru, senzori antidetonare cu tehnologie cu flux de ion şi alimentare de ulei optimizată pentru o dinamică superioară.
Puterea este transmisă la BMW M3 GTS de cutia de viteze M cu dublu ambreiaj cu Drivelogic, disponibilă opţional şi la modelele din producţia de serie. Această cutie de viteze cu şapte trepte urmează un principiu dezvoltat pentru motorsport, schimbarea rapoartelor se face fără nici cea mai mică întrerupere a puterii motorului. Transmisia a fost dezvoltată special pentru un motor de mare turaţie, deosebit de puternic, şi oferă calităţile ideale pentru o acceleraţie cu adevărat dinamică în orice moment. Caracteristicile de schimbare a vitezelor la transmisia M DKG Drivelogic cu şapte trepte au fost create special pentru motorul modificat de la BMW M3 GTS, iar pilotul este capabil să schimbe rapoartele atât prin levierul aflat în consola centrală, cât şi prin clapetele M speciale de pe volan.
Pentru a transfera puterea superioară a motorului către şosea în acelaşi stil M chiar şi în cele mai dificile condiţii, BMW M3 GTS dispune de o tehnologie a suspensiei care de asemenea derivă din sfera sporturilor cu motor. Suspensia, dezvoltată pe baza BMW M3 Coupé, prezintă filete de ajustare a amortizoarelor, pentru o variaţie individuală a mişcărilor de compresie şi de detentă.
Sistemul de frâne superperformant de la BMW M3 GTS dispune de etriere fixe cu şase pistoane la roţile faţă, respectiv cu patru pistoane la cele spate. Setarea specifică pentru competiţie a DSC Dynamic Stability Control (Controlul Dinamic al Stabilităţii) valorifică potenţialul dinamic superior al modelului BMW M3 GTS. Pneurile faţă şi spate, diferite ca mărime, sunt montate pe jante M Competition de 19 ţoli, din aliaj uşor, cu design cu spiţe duble.
Interiorul modelului BMW M3 GTS reflectă clar accentul pus pe performanţă şi siguranţă pentru motorsport. Caracteristicile de interior includ scaune tip scoică, finisaje de carbon şi volan M îmbrăcat în piele alcantara.
Panourile uşilor şi cele laterale din spate sunt şi ele tapiţate în alcantara, în timp ce centurile de siguranţă cu şase puncte de prindere, extinctorul şi pregătirea pentru întreruperea motorului în caz de urgenţă completează gama largă de dotări speciale din interiorul maşinii.
BMW M3 GTS e disponibil doar in Europa si are un pret de 115.000 Euro.
