CarAdvice testeaza BMW X6 M

Publicatiile auto din lumea intreaga continua sa analizeze modelul BMW X6 M, primul vehicul BMW M cu xDrive. Modelul si-a facut debutul la inceputul anului la salonul auto de la New York si a fost supus unor testari masive de catre jurnalistii de la International Media Launch in Atlanta.
Opiniile au fost impartite, pe de o parte unii s-au aratat extrem de incantati, iar de la altii s-a primit feedback negativ. Surprinzator? Nu chiar, fiindca fiecare model BMW care s-a indepartat de la stilul clasic a trecut prin acest purgatoriu, si nici modelul X6 M nu face exceptie.
De data aceasta a fost randul australienilor de la CarAdvice sa stea la volanul modelului X6 M propulsat de motorul de 555 CP, asadar haideti sa vedem ce au avut de spus.
Cand te referi la compania de ceasuri de lux Hublot, spui Big Bang, unul din cele mai bine vandute ceasuri la nivel mondial, care da, este foarte mare si foarte impresionant.
Aceeasi paralela se poate aplica si in cazul celui mai recent model M al lui BMW, X6 M, acest vehicul SAV monstruos de puternic, acest Big Bang al lumii SUV-urilor, daca doriti. Ca sa descrii aceasta masina ca fiind rapida ar fi o mare nedreptate pentru ceea ce BMW a creat cu X6 M; discutam aici de un supercar de 2.3 tone care rescrie legile fizicii, cel putin asa cum le stiu eu.
Acceleratia pe iesirea din virajul foarte strans este rapida ca a unui supercar, dar asta se-ntampla doar dupa ce aproape ca ai omorat franele in ultimul moment inainte de intrarea in curba.
Si asta nu se intampla doar o data sau de doua ori; chiar si dupa 15 ture in care s-a rulat aproape la limita, acceleratia si frana sunt la fel de performante si prompte ca la prima tura.
