Top 5 BMW-uri de pus sub brad

Dragă Moș Crăciun, Moș Niculae, Moș Gerilă, Grasule în Roșu sau cum naiba ți se mai spune. Ți-am trimis în fiecare an câte o scrisoare în care am specificat clar care-mi sunt poftele în pragul sărbătorilor de iarnă. Ai ales să-mi aduci, de fiecare dată, tot felul de prostii  – mere, covrigi, dulciuri, jucării, cărți, pulovere de lână tricotate de nușce mamaie și tot felul de lucruri inutile. Astăzi îți scriu din nou în speranța că nu te vei comporta ca un nesuferit  și-mi vei aduce exact ce scrie pe lista asta. Sunt toate niște BMW-uri, le găsești pe mobile.de, loc de unde ai putea să-ți uprgradezi și tu sania și renii ăia care scârțâie din toate încheieturile. Revenind la mine și la ce-mi doresc eu, iată ordinea jucăriilor care ți-ar putea reabilita numele.

Locul 5 – BMW E28 Touring

BMW E28 Touring

Mașina asta îmi place pentru că este primul BMW care a primit sigla M5, dar și primul BMW care a primit un motor diesel. S-a născut la începutul anilor 80, la fel ca mine, dar a îmbătrânit mult mai frumos. Varianta Touring este mai rară și aș folosi-o pentru a-mi plimb cățelul, foarte rar și foarte cool și el. Versiunea Touring nu a fost făcută de BMW, ci de tot felul de carosieri – unii mai dibaci, alții mai puțin. Dacă mă supăr și mă plictisesc de ea, o vopsesc neagră, îi pun niște BBS-uri și o dau cu burta de asfalt. Cine știe, s-ar putea să placă și altcuiva.

Locul 4 – BMW Z1

BMW-Z1_1988

Moșule, vezi că lumea a dat comandă de 5000 de BMW-uri din astea înainte de a intra în producție. E bătaie mare pe ele, te rog să fii insistent. Mi-aș dori una roșie, cred că ți-ar plăcea și ție. Asta-i mașina pe care o voi pune sub brad, la păstrat. Pentru că-i micuță și fragilă ca o jucărie, dar și pentru că vreau să-i crească valoarea și s-o vând mai târziu, când rămân fără bani de păcănele. E construită din bucăți de plastic care pot fi montate și demontate foarte ușor, exact ca un lego, cântărește doar 1.290 de kilograme și are sub capotă un șase în linie de 2,5 litri cu 170 CP și 218 Nm. Doar 8.000 de bucăți s-au fabricat, nu sunt foarte ușor de găsit, iar prețul pentru unul variază între 25.000 de euro și 100.000 de euro. Vezi cum negociezi, lumea e foarte sensibilă.

Locul 3 – BMW Isetta

BMW-Isetta_1955

Ăsta-i BMW-ul pe care l-aș folosi ca mobilă de sufragerie. I-aș face un colț doar al lui, cu obiecte vintage din anii 50-60, jukebox-uri, postere cu Marilyn Monroe, Maria Tănase și ce mai cred eu că-i de bun gust. La cât ești de gras, nu încapi în ea, dar un ștrumf din ăla de-al tău sigur își face loc la volan. Sub capotă are un motor de motocicletă, de 247 cmc, care dezvoltă 13 CP. S-au construit peste 160.000 de exemplare, dar nu le găsești pe la toate colțurile. Încape și pe horn.

Locul 2 – BMW 2002 Turbo

BMW-2002_turbo

Mașina asta vreau s-o folosesc pe la concursurile de frumusețe, pe la parade de mașini clasice, și de ce nu, pe la VTM.  Doar 1600 de exemplare au fost construite și este prima mașină de serie supraalimentată dezvoltată de BMW. Are 170 CP și 240 Nm, niște proporții minione și un temperament duplicitar, de om care se înalță cu propria-i marfă. Nu e cea mai ieftină mașină de pe lista mea – între 20.000 și 90.000 de euro te costă unul bun. Poate-l găsești alb.

Locul 1 – BMW 325iX

BMW 325ix

Pe primul loc am pus acest E30 cu tracțiune integrală moșule, pentru că am chef de joacă iarna asta. Este prima mașină cu xDrive construită de BMW și este o mașină care a luat naștere din ciudă. Din ciudă față de Audi Quattro care a dat lumea peste cap în anii 80. Cântărește cu 80 de kilograme mai mult decât un E30 normal și este mai lat, dar și puțin mai înalt decât acesta. Are 170 CP și-l găsești în toate variantele de caroserie, dar eu aș vrea un sedan, pentru că d-aia. Doar 15.000 de unități au fost produse și cele mai rare sunt cele construite de ALPINA ( B3 ALLRAD). Prețurile oscilează între 4.000 și 10.000 de euro și nu prea se tocmește lumea pentru ele.

Acestea fiind spuse, noi sperăm să găsim mașinile astea sub brad, pentru că am fost cuminți, ne-am mâncat cerealele, ne-am luat vitaminele și am donat prin SMS un euro pentru un caz umanitar. Dacă aveți și voi o listă cu BMW-uri de pus sub brad puteți să ne lăsați un comentariu. Îl dăm mai departe. Să fiți cuminți.

BMW Motorrad

Comentarii

©2025 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account