Ideea din spatele noului BMW Seria 5 GT

Inainte de a se lansa conceptul BMW Seria 5 GT, parerea generala printre proprietarii BMW, fanii sau potentialii clienti, a fost destul de negativa in ceea ce priveste noul Progressive Activity Sedan, asa cum le place celor de la BMW sa-si numeasca noul model de linie.
Dupa dezvaluirea oficiala impreuna cu multiple fotografii si inregistrari video, curentul negativ de opinie a inceput usor sa treaca spre o nota pozitiva si multi dintre noi au inceput sa vada valoarea, in aceast nou segment creat de BMW. De la inceput BMW a fost foarte transparent cu privire la 5-ul GT si a mentionat ca acesta nu va avea un volum mare de vanzari, dar ar prefera mai degraba sa aiba propriul loc in cadrul modelelor lor de nisa – X6 este inclus si el aici.
O persoana apropiata de BMW a impartasit cateva idei care clarifica si mai mult ideea din spatele Seriei 5 GT, piata careia se adreseaza si potentialii clienti. Nu este surprinzator ca se alinieaza cu ceea ce am mai spus noi, si anume faptul ca BMW Seria 5 GT va fi una dintre acele masini iubite si urate egal de fanii BMW. Dar de asemenea credem ca va deschide drumul pentru mai multe produse similare, care ar putea deveni un factor important de venituri in schema totala de vanzari a BMW.
Seria 5 GT va fi o alegere individuala pentru un anumit tip de clienti, si dupa cum am promovat-o ca un automobil premium, punand accent pe stil si confort, fie va evolua, fie va distruge acest concept. Cred ca este nedrept ca mass-media, in special in SUA, sa proclame aceasta masina ca un BMW Aztec – o usoara insulta adusa Pontiac-ului Aztec, care reprezinta totalul tutoror problemelor de pe piata auto din America de Nord.
In perioada de timp pana la aparitia modelul 5 GT pe piata, vom prezenta masina la evenimente speciale si vom crea un mare interes in anumite zone unde prioritatea clientelei este esentiala. Masina a fost deja prezentata unor mari lanturi hoteliere si au apreciat faptul ca exista mai mult spatiu in portbagaj, o cabina de lux pentru clienti si ca masina poate fi adaptata prin programul BMW individual.
Galeriile de Arta sunt incantate de asemenea de masina, ca si casele de moda, pana si guvernul german si-a exprimat interesul. Datorita caracteristicilor si technologia folosita in aceasta masina, BMW Seria 5 GT atrage un grup mai in varsta de cumparatori.
GT-ul nu va fi un model care se va vinde la volum mare, noi am fost specificat aceas lucru inca de la inceput si nici nu este in intregime specific pietei. Desigur, marea intrebare: este 5-ul Gran Turismo o previzualizare a modului in care se va conduce viitorul 5 (F10)?
Da si nu, chiar daca cele doua masini sunt similare, noi stim ce vor clientii de la un sedan, dar in acelasi timp si ceilalti cumparatori care au alte cerinte de la un Gran Turismo. Deci, nu vor fi schimbari semnificative in domenii-cheie, cu toate ca o masina cu emblema „Gran Turismo” va recompensa conducatorii auto impatimiti. Acum ca am obtinut cartile pline de teste, diagrame si analize complete a E-Klasse-ului si imagini spion cu W212, 5-ul va fi un „admirabil competitor” pentru fiecare element din designul E-Klasse.
Suna promitator? Sigur ca da si astept si cu mai multa nerabdare modelul Individual 5 GT, care va fi afisat in Frankfurt, in toamna aceasta.
