Gerovital
Gerovital
Gerovital

dÄHLer propune 550 CP pentru BMW M2 CS, mai mult decât vor avea viitoarele M3 și M4

Tunerul elvețian dÄHLer a considerat că BMW M2 CS are mult mai mult potențial decât a dezlănțuit divizia BMW M GmbH pentru producția de serie. Iar rezultatul este urcarea nivelului de putere care îl depășește chiar și pe cel anunțat pentru următoarea generație a modelelor BMW M3 Sedan și BMW M4 Coupé, care vor dispune de 510 CP în versiunea Competition.

BMW M2 Competition a primit în 2018 motorul S55 al actualelor M3 și M4, reglat să livreze 410 CP. Iar anul acesta, M2 CS a debutat cu 450 CP și 550 Nm produși de acest motor de 3 litri, cu 6 cilindri în linie și tehnologie M TwinPower Turbo.

dÄHLer ne amintește că știe să umble și cu ochii închiși în acest motor, pentru al face mai puternic. De altfel, dÄHLer a transplantat motorul S55 în M2 înainte să ia BMW decizia asta. Apoi penru BMW M2 Competition a convins propulsorul S55 să dezvolte două stadii superioare de putere de 500, respectiv 540 CP.

dÄHLer mai subliniază că în 2016 a montat pe M2 și sistemul de frânare cu discuri de carbon și ceramică, folosite acum pentru M2 CS. Tot atunci a creat și prima versiune cabriolet a lui M2.

Așadar, decizia de a mai da un pic drumul la robinet pentru BMW M2 CS vine acum precum cireașa de pe tort.

Denumit BMW M2 CS «DCL dÄHLer competition line», Coupé-ul este oferit acum în două stadii de putere. Primul produce 520 CP și 700 Nm și atinge o viteză maximă de 302 km/h. Iar dÄHLer menționează că acest stadiu de creștere a puterii a fost testat conform WLTP-E6d-temp și are omologare EU/CH. În plus, doar pentru export, este propus și stadiul cu 550 CP și 740 Nm.

Clienții pot alege transmisie manuală cu 6 trepte sau automată cu ambreiaj dublu și 7 trepte. Iar pachetul de modificări include și admisie de carbon EVENTURI și evacuare din oțel inoxidabil dezvoltată de dÄHLer. De asemenea, clienții pot alege și o suspensie Clubsport sau un set de arcuri. Sunt disponibile și diverse modele de jante dÄHLer cu diametru de 20 de inch și anvelope Michelin. Nu în ce din urmă, în interior pot fi montate un roll bar și scaune sport, pentru ca mașina să fie pregătită complet pentru weekend-uri petrecute pe circuit.

Sursa informațiilor și pozelor: www.daehler.com

BMW Motorrad

Comentarii

©2020 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account