BMW Group şi Daimler Mobility îşi unesc forţele cu bp ca partener pentru Digital Charging Solutions GmbH, pentru a accelera şi mai mult creşterea electrificării

Daimler Mobility AG şi BMW Group consolidează în mod semnificativ oferta de clienţi a Digital Charging Solutions GmbH (DCS) prin adăugarea bp ca al treilea acţionar cu o participaţie de 33,3%.

bp a fost de acord să se alăture BMW Group şi Daimler Mobility AG pentru a extinde şi îmbunătăţi semnificativ electrificarea, făcând încărcarea automobilelor electrice mai convenabilă, mai simplă şi mai accesibilă pentru conducători.

Conform acordului lor, bp va deveni partener cu 33,3% dintre acţiuni, alături de BMW Group şi Daimler Mobility AG, în Digital Charging Solutions GmbH (DCS), unul dintre cei mai mari dezvoltatori europeni de soluţii de încărcare digitală pentru producătorii de automobile şi operatorii de flote auto. Achiziţionarea de către bp a acţiunilor în DCS va face obiectul aprobării de autorităţile de reglementare. Condiţiile tranzacţiei nu sunt dezvăluite.

Serviciile DCS sunt importante pentru strategiile de electrificare ale industriei auto. Compania lucrează cu producători de echipamente originale (OEMs) pentru a-şi integra soluţiile de încărcare în sistemele de operare ale automobilelor. BMW Group şi Daimler Mobility AG operează servicii de mobilitate sub umbrela joint-venture-urilor YOUR NOW. Digital Charging Solutions GmbH se află în spatele mărcii CHARGE NOW şi operează servicii de încărcare precum „Mercedes me Charge”, „BMW Charging” şi „MINI Charging”. DCS oferă deja acces la 228.000 de puncte de încărcare în 32 de ţări, oferind OEMs, clienţilor de flote şi conducătorilor de automobile electrice acces larg la infrastructura de încărcare din toată Europa.

Această colaborare permite accesul suplimentar la o reţea în creştere de încărcătoare din toată Europa

Ca parte a acordului, reţelele europene de încărcare ale bp vor fi integrate în reţeaua DCS, precum şi combustibilul şi încărcarea pentru clienţii de flote, ca prim pas. Electrificarea se află în centrul strategiei de confort şi mobilitate a bp, iar compania îşi propune, ca până în 2030, să îşi dezvolte reţeaua de puncte de încărcare publice pentru automobile electrice la peste 70.000 în întreaga lume. În prezent, au în jur de 8.700 de puncte de încărcare în Europa, iar reţeaua britanică bp pulse este deja cea mai utilizată reţea de încărcare a automobilelor electrice din Marea Britanie1. De asemenea, compania îşi dezvoltă rapid reţeaua de încărcătoare ultrarapide şi intenţionează ca până la finalul anului să aibă aproximativ 250 de încărcătoare ultrarapide care operează în locaţiile retail bp din Marea Britanie şi 500 de puncte de încărcare ultrarapide în centrele sale retail din Germania. Clienţii DCS vor avea acces la aceste puncte de încărcare suplimentare, iar bp va avea acces la o bază mai largă de clienţi.

Richard Bartlett, vicepreşedinte executiv bp pentru mobilitate şi soluţii viitoare, a declarat: „Obiectivul nostru este de a face încărcarea la fel de convenabilă ca alimentarea cu combustibil la pompă – rapidă, fiabilă şi o experienţă excelentă pentru clienţi. Unirea forţelor cu BMW Group şi Daimler Mobility AG în DCS, combinată cu extinderea reţelei noastre de încărcare ultrarapidă, va oferi conducătorilor acces la încărcare convenabilă acolo unde au nevoie. De asemenea, ne oferă acces la o bază de clienţi mult mai largă şi, în cele din urmă, va creşte ratele de utilizare în reţeaua noastră”.

„Împreună cu BMW Group, impulsionăm în mod constant trecerea la mobilitatea electrică. Prin bp, câştigăm un partener strategic care ne va ajuta să consolidăm şi mai mult oferta DCS pentru clienţi. Reţeaua largă de locaţii retail a bp oferă condiţii ideale pentru extinderea infrastructurii de încărcare – tocmai acolo unde au nevoie şi le aşteaptă clienţii de automobile electrice. Vedem, de asemenea, un mare potenţial în combinarea soluţiilor de rezervor şi de încărcare pentru grupul tot mai mare de clienţi de plug-in hybrids. Angajamentul bp va ajuta DCS să accelereze punerea în aplicare a planurilor sale ambiţioase”, spune Stephan Unger, director financiar executiv al Daimler Mobility AG, responsabil pentru finanţe şi controling, gestionarea riscurilor şi soluţii digitale de mobilitate.

„O infrastructură de încărcare suficientă este cheia unei acceptări mai largi a electrificării. Prin bp, BMW Group şi Daimler Mobility AG câştigă un partener care oferă un accent puternic asupra mărcii şi clienţilor cu o reţea europeană extinsă de încărcare ultrarapidă, precum şi locaţii retail. Susţinem cu tărie o reţea de încărcare deschisă şi cu acoperire completă, deoarece acesta este un beneficiu clar pentru clienţii noştri”, adaugă Rainer Feurer, vicepreşedinte executiv de investiţii la BMW Group.

„Cooperarea noastră cu bp deschide posibilităţi complet noi pentru extinderea portofoliului nostru de produse, făcând încărcarea şi mai confortabilă pentru clienţii noştri. Ştim că ofertele combinate de încărcare şi alimentare sunt esenţiale pentru clienţii flotei noastre. Aşteptăm cu nerăbdare să adăugăm locaţiile retailt ale bp în reţeaua noastră şi să putem crea împreună servicii inovatoare integrate”, adaugă Jörg Reimann, director executiv al Digital Charging Solutions GmbH.

Această colaborare va contribui la obţinerea mai multor automobile electrice pe şosele şi, în cele din urmă, ne va ajuta să mergem către o mobilitate mai durabilă.

1 Baza de date Zap-Map include date despre punctele de încărcare pentru aproximativ 95% din punctele de încărcare publice din Marea Britanie şi înregistrează sesiuni de încărcare live în aproximativ 70% din aceste puncte de încărcare. Din aceste puncte de încărcare live din baza de date Zap-Map, în trimestrul III 2020, bp pulse a înregistrat cel mai mare număr de sesiuni de încărcare şi cele mai mari minute de încărcare acumulate. Zap-Map nu poate garanta că toate sesiunile de încărcare din toate reţelele live au fost înregistrate, din când în când conexiunile la reţea eşuează, ceea ce poate duce la neînregistrarea sesiunilor de încărcare.

Acest document conţine declaraţii orientate spre viitor care reflectă opiniile noastre actuale cu privire la evenimentele viitoare. Cuvintele „anticipează”, „asumă”, „cred”, „estimează”, „aşteaptă”, „intenţionează”, „ar putea”, „poate”, „planifică”, „plănuieşte”, „ar trebui” şi expresiile similare sunt utilizate pentru a identifica declaraţiile orientate spre viitor. Aceste declaraţii sunt supuse la numeroase riscuri şi incertitudini, inclusiv o dezvoltare nefavorabilă a condiţiilor economice globale, în special un declin al cererii în cele mai importante pieţe ale noastre; o deteriorare a posibilităţilor noastre de refinanţare pe pieţele de credit şi financiare; evenimentele de forţă majoră, inclusiv dezastrele naturale, pandemii, actele de terorism, tulburările politice, conflictele armate, accidentele industriale şi efectele acestora asupra activităţilor noastre de vânzări, achiziţii, producţie sau servicii financiare; modificări ale ratelor de schimb valutar şi ale reglementărilor tarifare; o schimbare în preferinţele de consum spre automobile mai mici, cu marjă redusă; o posibilă lipsă de acceptare a produselor sau serviciilor noastre, ceea ce limitează capacităţile noastre de a atinge preţurile dorite şi de a utiliza în mod adecvat capacităţile de producţie; creşteri de preţ pentru combustibil sau materii prime; întrerupere a producţiei din cauza lipsei de materiale, greve ale angajaţilor sau insolvenţe ale furnizorilor; o scădere a preţului de revânzare a automobilelor rulate; implementare eficientă a măsurilor de reducere a costurilor şi de optimizare a eficienţei; perspective de afaceri pentru companiile în care deţinem o cotă de participaţie semnificativă; implementarea cu succes a cooperărilor strategice şi a joint-venture-urilor; schimbări legislative, ale regulilor şi politicilor guvernamentale, în special cele cu privire la emisiile automobilelor, economia de combustibil şi siguranţă; rezoluţia investigaţiilor guvernamentale în desfăşurare şi a investigaţiilor cerute de guverne şi încheierea procedurilor legale în desfăşurare sau viitoare ameninţări; şi alte riscuri şi incertitudini, unele dintre acestea fiind descrise sub titlul „Raport de Riscuri şi Oportunităţi” în cel mai recent Raport Anual sau Raportul Intermediar actual. Dacă unele dintre aceste riscuri şi incertitudini se materializează sau dacă ipotezele care stau la baza oricăreia dintre declaraţiile noastre orientate spre viitor se dovedesc a fi incorecte, rezultatele reale pot fi semnificativ diferite de cele pe care le-am exprimat sau care implică astfel de declaraţii. Nu intenţionăm şi nu ne asumăm nici o obligaţie de a actualiza aceste declaraţii orientate spre viitor din moment ce ele sunt bazate exclusiv pe situaţia de la data publicării.

Daimler Mobility pe scurt

În plus faţă de Mercedes-Benz AG şi Daimler Truck AG, Daimler Mobility AG este una dintre cele trei divizii de afaceri ale Daimler AG. Are aproximativ 11.650 de angajaţi şi este specializată în soluţii financiare şi de mobilitate. Produsele sale variază de la leasing, finanţare şi produse de asigurare la sisteme inovatoare de gestionare a flotelor şi servicii de mobilitate bazate pe aplicaţii. În calitate de furnizor de servicii financiare, divizia de afaceri sprijină vânzările mărcilor auto ale grupului Daimler la nivel mondial. În Germania, Mercedes-Benz Bank AG, care face parte din divizia Daimler Mobility, este una dintre cele mai importante bănci auto din ţară. Oferă celor aproximativ un milion de clienţi o marjă de manevră financiară, precum şi conturi call-money şi cu dobândă fixă în activitatea bancară directă. Gama de produse este completată de servicii de mobilitate flexibile, precum abonamentele Mercedes-Benz Rent şi EQ, care permit un acces simplu şi flexibil la mobilitate electrică. Prin filiala sa Athlon, Daimler Mobility este reprezentată atât pe segmentul de gestionare a flotei comerciale, cât şi în leasingul de vehicule în Europa. Compania gestionează peste 400.000 de vehicule în total. În calitate de investitor strategic, Daimler Mobility participă şi la potenţialul de afaceri al soluţiilor de mobilitate digitală prin participaţiile sale. Accentul se pune pe implicarea sa în joint-venture-urile YOUR NOW, care sunt grupate în trei piloni: FREE NOW & REACH NOW, SHARE NOW şi PARK NOW & CHARGE NOW. Aceşti stâlpi combină serviciile de ride-hailing, car-sharing şi parcare cu platforme multimodale şi încărcarea automobilelor electrice. Portofoliul Daimler Mobility conţine şi participaţii în serviciul de ride-hailing cu limuzine StarRides din China şi furnizorul de servicii de şofer şi concierge Blacklane. În 2020, Daimler Mobility a finanţat sau a închiriat aproximativ 50% din vehiculele vândute de Daimler la nivel mondial. Aceasta corespunde unui volum de contracte de 150,6 miliarde de euro. În 2020, divizia de afaceri a generat venituri de 27,7 miliarde de euro şi a realizat EBIT de 1,4 miliarde de euro. Daimler Mobility operează în 39 de ţări.

BMW Group

Datorită celor patru mărci ale sale – BMW, MINI, Rolls-Royce şi BMW Motorrad -, BMW Group este liderul mondial al constructorilor premium de automobile şi motociclete şi oferă servicii financiare şi de mobilitate premium. Reţeaua de producţie a BMW Group cuprinde 31 de facilităţi de producţie şi asamblare în 15 ţări; compania are o reţea globală de vânzări în peste 140 de ţări. În 2020, BMW Group a vândut, la nivel mondial, peste 2,3 milioane de automobile şi peste 169.000 de motociclete. În anul fiscal 2019, profitul brut a fost de 7,118 miliarde de euro, iar veniturile au fost de 104,210 miliarde de euro. La 31 decembrie 2019, BMW Group dispunea de o forţă de muncă de 126.016 de angajaţi. Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltări durabile în plan ecologic şi social prin lanţul de valori, responsabilitatea vastă a produselor şi un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integrantă a strategiei sale.

bp

bp este o companie energetică integrată cu operaţiuni în Europa, America de Nord şi de Sud, Australia, Asia şi Africa. Scopul său este de a reimagina energia pentru oameni şi planeta noastră. Şi-a stabilit ambiţia de a fi o companie net zero până în 2050 sau mai devreme şi de a ajuta lumea să ajungă la zero net şi a anunţat recent strategia sa de a îndeplini această ambiţie.

Divizia sa de clienţi şi produse are peste 20.000 de locaţii retail de marcă în 21 de ţări şi peste 11,5 milioane de puncte de contact pentru clienţi pe zi.

Digital Charging Solutions GmbH

Digital Charging Solutions GmbH (DCS) dezvoltă soluţii de încărcare pentru producătorii de automobile şi operatorii de flote, făcându-l unul dintre cei mai importanţi factori mondiali ai tranziţiei către electromobilitate. Soluţiile white label complete ale DCS permit producătorilor de echipamente originale (OEM) şi operatorilor de flote să-şi realizeze strategiile de mobilitate electrică, deoarece, prin soluţii digitale integrate, compania face ca încărcarea la staţiile de încărcare să fie uşoară, sigură şi confortabilă. Cu 228.000 de puncte de încărcare în 32 de pieţe şi tarifare transfrontalieră, Digital Charging Solutions GmbH oferă acces la cea mai mare reţea de încărcare din Europa. De la începutul anului 2019, Digital Charging Solutions GmbH face parte din joint-venture-ul dintre BMW Group şi Daimler AG. CHARGE NOW este un serviciu al DCS şi face parte din acest joint-venture, care îşi propune să consolideze mobilitatea durabilă la nivel mondial împreună cu celelalte verticale REACH NOW, FREE NOW, PARK NOW şi SHARE NOW.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account