BMW Service 5+: Prețuri avantajoase pentru întreținerea/repararea modelelor BMW mai vechi de 5 ani

BMW Service 5+

BMW Service 5+ oferă pachete de prețuri reduse pentru întreținerea și repararea modelelor BMW mai vechi de 5 ani. Aceste servicii și prețuri avantajoase sunt disponibile doar în rețeaua de service-uri a dealerilor autorizați de BMW în România. Și contribuie la menținerea valorii de revânzare a automobilelor BMW rulate.

Nu contează dacă ai achiziționat modelul BMW din România, sau din străinătate. Nu contează nici dacă mașina nu ai cumpărat-o de la un dealer autorizat BMW, sau dacă aceasta este dintr-o generație anterioară, care nu se mai produce. Pentru orice model, de orice vârstă, BMW se asigură că susține clienții să își îngrijească mașina în cele mai profesioniste condiții, dar la prețuri cât mai eficiente. Practic, aceleași standarde de service oferite pentru noile modele din gamă sunt accesibile și pentru posesorii de modele BMW mai vechi de 5 ani.

În aces scop, pachetele BMW Service 5+ cu prețuri reduse pentru înlocuirea de piese și reparații sunt oferite exclusiv de service-urile dealerilor autorizați BMW. Pe lângă prețurile eficiente, pachetele BMW Service 5+ cuprind numeroase avantaje pentru clienți. În primul rând, atelierele dealerilor autorizați BMW utilizează doar piese de schimb originale BMW, ceea ce permite menținerea ținutei de drum, fiabilității și siguranței tipice modelelor bavareze. De altfel, BMW oferă piese originale pentru modelele sale până la cel puțin 12 ani după ce acestea ies din producție. Drept urmare, posesorii de modele BMW din generațiile anterioare dispun de piesele originale BMW pentru a menține automobilele în stare optimă.

Apelând la atelierele dealerilor autorizați BMW, clienții se bucură și de profesionalismul și transparența serviciilor. Tehnicienii sunt instruiți la standardele internaționale ale BMW Group, aparatura de diagnosticare este dedicată modelelor BMW, iar opțiunea devizului digital BMW Smart Video Communication permite clienților să vadă un clip video cu inspecția tehnică a mașinii.

Mulțumită acestor avantaje, posesorii de modele BMW mai vechi de 5 ani pot întreține eficient mașina, se vor bucura de menținerea ținutei de drum care oferă plăcerea condusului și se asigură că mențin la cote cât mai ridicate valoarea de revânzare a automobilului. În cele ce urmează detaliem toate aceste atribute ale serviciilor premium, dar eficiente, pe care clienții le pot accesa apelând la dealerii autorizați de BMW în România.

BMW Service 5+ oferă clienților o diversitate de pachete pentru servicii de verificare și întreținere a mașinii

În primul rând, atelierele dealerilor autorizați BMW oferă un serviciu de verificare tehnică detaliată a automobilelor. Tehnicienii specializați utilizează aparatură de diagnosticare dedicată modelelor BMW. Astfel, urmând proceduri la standarde internaționale, service-urile dealerilor autorizați BMW verifică parametrii esențiali, precum nivelul uleiului de motor sau nivelul lichidului de frână. De asemenea, se inspectează uzura caroseriei, anvelopelor și sistemului de frânare, dar și funcționarea sistemelor de iluminare. Toate acestea sunt incluse în Serviciul „Verificare automobil”, dar clienții pot cere și inspectarea punctuală, a unei singure componente sau a mai multor elemente tehnice. Aceleași opțiuni sunt disponibile și pentru Serviciul „Uzură”.

Pachetul de operațiuni din cadrul Serviciului „Uzură” acoperă verificarea şi înlocuirea pieselor cu grad ridicat de uzură. Exemple sunt microfiltre, filtru de combustibil, filtru de aer, bujii, lamele pentru ștergătoarele de parbriz. Toate acestea se înlocuiesc cu piese originale BMW. De asemenea, Serviciul „Uzură” cuprinde și schimbarea uleiului și service-ul pentru sistemul de frânare.

Gama de servicii poate varia în funcţie de seria modelului BMW, tipul de motor şi intervalul de service.

Service-urile dealerilor autorizați BMW înlocuiesc piesele uzate doar cu piese originale BMW, care au garanție 2 ani
Service-urile rețelei de dealeri autorizați BMW utilizează exclusiv piese de schimb originale BMW. Este un argument care face o diferență clară între calitatea reparațiilor oferite de service-urile dealerilor autorizați și operațiunile făcute de ateliere neautorizate.

Modelele BMW sunt apreciate atât pentru calitatea premium, cât și pentru plăcerea de condus oferită de ținuta dinamică. Aceste caracteristici definitorii se datorează tocmai faptului că fiecare piesă dintr-un autoturism BMW este optimizată și calibrată pentru a livra o experiență de condus rafinată, dar și un nivel înalt de fiabilitate. Sunt atribute de care depinde siguranța rulării. Și, totodată, aceste standarde premium garantează că achiziționarea unui model BMW este o investiție durabilă în calitate.

Același rol îl au și serviciile de întreținere și reparații oferite de atelierele service-urilor autorizate BMW, prin faptul că acestea folosesc doar piese originale BMW. Calitatea premium a pieselor rezultă din normele stricte pe care BMW le impune în fabricile sale, dar și furnizorilor săi de subansamble.

Toate intervalele de întreţinere și inspecții tehnice pe care le recomandă BMW sunt bazate pe durata de viaţă a pieselor originale BMW. În acest sens, toate piesele noi originale BMW au o garanţie de doi ani, iar prețul lor include manopera, ceea ce contribuie la costurile eficiente pentru buna întreținere tehnică a mașinii.

Înlocuirea pieselor originale cu unele generice nu oferă același randament de fiabilitate și performanțe pentru care a fost proiectate modelele BMW

În egală măsură, performanțele, confortul, siguranța, eficiența și rezistența la uzură a fiecărui model sunt dictate de caracteristicile pieselor originale BMW. Drept urmare, înlocuirea pieselor originale cu unele generice nu va livra aceleași cote de fiabilitate și performanțe.

De exemplu, filtrele de aer originale BMW sunt proiectate să reziste doi ani, spre deosebire de filtrele generice, al căror randament maxim durează un an. În plus, intervalele de întreţinere BMW sunt bazate pe durata de viaţă a filtrelor de aer originale BMW.

La fel, există componente care au influență directă și majoră nu doar asupra performanțelor, dar și asupra siguranței. Avem în acest caz exemplul plăcuțelor de frână originale BMW, care au o compoziție special adaptată pentru fiecare model al constructorului bavarez. Compoziția de materiale și specificațiile plăcuțelor de frână originale BMW sunt cele care garantează performanțele de frânare și implicit siguranța la standardele proiectate de constructorul. Iar în cazul plăcuțelor de frână generice nu se regăsesc aceste materiale și specificații special adaptate pentru fiecare model BMW.

O diferență în termeni de eficiență și durabilitate poate fi regăsită chiar și în rândul ștergătoarelor de parbriz. Cele originale au o arcuire care respectă cu precizie curbura parbrizelor, specifică fiecărui model BMW. Însă ștergătoarele generice se adresează unei diversități de automobile, fabricate de constructori diferiți. Pe cutia ștergătoarelor sunt înscrise mărcile și modelele de automobile pentru care sunt destinate ștergătoarele de parbriz generice. Dar acestea nu au curburi și lamele care se potrivesc perfect modelelor BMW.

Pachetele BMW Service 5+ oferă reduceri de preț care încep de la 20%

Dealerii autorizați de BMW în România oferă pachete de service cu prețuri speciale pentru modelele BMW care au vârsta mai mare de 5 ani. Reducerile din cadrul pachetelor BMW Service 5+ pornesc de la 20% pentru piesele originale BMW care sunt folosite pentru înlocuirea pieselor uzate. Aceste oferte de prețuri includ și manopera și facilitează accesul clienților la servicii tehnice de cea mai bună calitate.

Pachetele BMW Service 5+ acoperă un spectru amplu de intervenții tehnice sau schimburi de piese. Ofertele variază în funcţie de modelul BMW, tipul motorului şi intervalele de service necesare. De asemenea, prețurile pot varia și pentru că serviciile oferite pentru modelele BMW cu vechime de cel puțin 5 ani sunt disponibile atât individual, cât și în cadrul unor pachete. Drept urmare, clientul are libertatea de a alege serviciile și intervențiile tehnice în funcție de propriul buget și de reparațiile care sunt recomandate în pe baza gradului de uzură al unor piese.

CLICK AICI pentru a vedea în site-ul bmw.ro lista cu modelele care se înscriu în ofertele BMW Service 5+ pentru mașini mai vechi de 5 ani.

Calculatorul online îți permite să estimezi rapid prețul pachetelor BMW Service 5+ pentru modelul tău BMW

Prețurile și toate detaliile pentru pachetele BMW Service 5+ pot bineînțeles să fie aflate prin contactarea rețelei de dealeri autorizați BMW din România. Dar pentru transparență totală și pentru a face cât mai rapidă și ușoară informarea clienților, site-ul oficial bmw.ro integrează și un calculator pentru pachetele BMW Service 5+.
Astfel, clienții pot afla și estima într-un mod facil prețurile pentru pachetele de intervenții tehnice dedicate modelelor BMW care au fost produse cu măcar 5 ani în urmă.

Sunt necesare doar câteva click-uri. Utilizatorul trebuie să selecteze dealerul preferat din rețeaua BMW, modelul BMW pe care îl deține și anul de producție al acestuia. Desigur, este necesară și includerea seriei de șasiu a automobilului (VIN), scrisă cu litere mari. Pe baza acestor informații, calculatorul de prețuri afișează toate pachetele de service disponibile pentru modelul BMW specificat, precum și prețurile.

CLICK AICI pentru a accesa calculatorul online pentru pachete BMW Service 5+.

Chemările în service derulate de BMW contribuie la prevenirea și rezolvarea gratuită a problemelor tehnice, dar și la implementarea îmbunătățirilor tehnice

BMW își asumă calitatea fabricației și a fiabilității automobilelor sale, inclusiv prin intermediul campaniilor de rechemare în service.

Astfel, în cadrul acestor campanii, service-urile autorizate BMW rezolvă defecțiuni care pot afecta loturi din anumite generații de modele BMW. Aceste chemări în service sunt desfășurate și comunicate transparent și public de către BMW și rețeaua sa de dealeri autorizați. Iar costurile pentru verificările tehnice și reparațiile necesare sunt suportate de BMW, nu de clienți.

Însă chemările în service nu se rezumă la depistarea și rezolvarea unor aspecte tehnice. Aceste campanii pot fi desfășurate și pentru implementarea unor îmbunătățiri sau actualizări tehnice.

Mai mult de atât, posesorii de BMW pot verifica oricând dacă automobilul lor se înscrie într-o campanie de chemare în service. În acest sens doar trebuie completat formularul facil din site-ul oficial bmw.ro. În acest formular utilizatorii completează seria de șasiu (VIN) a mașinii și pot afla instantaneu dacă există în derulare o campanie de chemare în service pentru automobilul lor.

CLICK AICI pentru a accesa formularul de verificare a chemărilor în service.

Reparațiile respectă cele mai înalte standarde de calitate impuse de BMW la nivel internațional

Standardele premium ale serviciilor BMW Group pentru întreținerea și repararea mașinilor sunt impuse la fel de strict, indiferent dacă vorbim despre atelierul unui dealer autorizat din Germania, dau unul aflat în România. Sunt aplicate aceleași standarde la nivel mondial. Asta înseamnă că toate service-urile dealerilor autorizați de BMW în România urmează o procedură fără de care nu este acordată autorizarea de către BMW Group. Toți dealerii autorizați BMW de la nivel internațional utilizează aceeași aparatură de diagnosticare creată special pentru modelele BMW, instruirea tehnicienilor este făcută după aceleași norme, iar reparațiile și mentenanța se realizează folosindu-se exclusiv piese de schimb originale BMW. Acestea sunt standardele care garantează că dealerii autorizați BMW oferă servicii a căror calitate este superioară service-urilor neautorizate.

Atelierele dealerilor autorizați BMW tratează cu același profesionalism modelele BMW din gama actuală și din generațiile precedente. Pentru că desfășoară inspecția tehnică utilizând aparatură de diagnosticare proiectată special pentru modelele mărcii BMW. Pentru fiecare generație și serie din gama BMW sunt folosite proceduri și programe software dedicate. Astfel problemele tehnice sunt identificate cu precizie. Diagnosticarea corectă conduce și la eficientizarea costurilor pentru reparații și schimbarea pieselor. Pentru că se vor recomanda doar operațiunile tehnice necesare, iar uzura se va estima corect.

Serviciile de inspecție tehnică și reparații sunt la cele mai înalte standarde și datorită instruirii pe care o primesc tehnicienii din service-urile dealerilor autorizați de BMW. Aceștia participă constant la sesiuni de instruire atât în România, cât și la centre de peste hotare. Totodată, BMW Group delegă în mod frecvent instructori și specialiști care evaluează implementarea standardelor din atelierele dealerilor autorizați din România. Specialiștii BMW Group ajută la optimizarea continuă a serviciilor și la adoptarea noilor norme, tehnologii și proceduri de lucru.

Devizul digital „BMW Smart Video Communication” oferă dovada calității serviciilor de inspecție tehnică și reparații

Transparența serviciilor și prețurilor este cea mai evidentă dovadă a standardelor de calitate care definesc service-urile dealerilor autorizați BMW din România. Concret, clienții pot vedea exact cât de minuțios și profesionist se desfășoară inspecția tehnică realizată la atelierele dealerilor BMW. Iar acest lucru este este posibil datorită devizului digital BMW Smart Video Communication. Tehnicienii service-urilor BMW realizează un clip video în timpul inspecției tehnice și prezintă astfel clienților starea tehnică a mașinii. În același clip video tehnicienii BMW recomandă și detaliază și opțiunile de înlocuire a pieselor și de reparare. În acest mod posesorii de modelele BMW care apelează la service-urile dealerilor autorizați BMW văd foarte clar care este nivelul de uzură al mașinii și care sunt urgențele sau prioritățile pentru repararea unor eventuale probleme tehnice.

Acest clip video din timpul inspecției tehnice este trimis clientului prin sms, e-mail sau aplicația My BMW, alături de un deviz care detaliază prețurile intervențiilor tehnice pe care le recomandă service-ul în urma inspectării mașinii. Pe baza acestor informații transparente clientul are apoi libertatea să își ofere acordul pentru reparațiile și schimbul de piese care sunt imperios necesare, sau pe care le consideră necesare la acel moment.

Drept urmare, posesorii de modele BMW care apelează la service-urile dealerilor autorizați BMW vor vedea exact cât de profesionist se face inspectarea mașinii și care este starea tehnică a acesteia și vor primi recomandările tehnice specializate. Iar referitor la prețuri, acestea sunt comunicate în detaliu, iar clienții știu astfel că nu vor apărea costuri suplimentare, după cum se întâmplă în cazul service-urilor neautorizate.

Programarea în service și plata se fac rapid prin intermediul aplicației My BMW și serviciului BMW Pay

Posesorii de modele BMW pot face foarte facil programarea în service. Opțiunile sunt diverse. Se pot apela direct dealerii autorizați BMW. De asemenea, în site-ul bmw.ro există o hartă interactivă cu toată rețeaua de dealeri autorizați BMW. Iar clienții pot face rezervarea în service și online, completând un formular din site-ul oficial (bmw.ro/programareonline), după ce au ales dealerul BMW cel mai apropiat sau preferat.

Mai mult de atât, aplicația My BMW pentru smartphone eficientizează la rândul ei programarea în service. De altfel, prin intermediul aplicației posesorii de modele BMW primesc notificări despre intervalele pentru inspecții tehnice, pot contacta dealerii autorizați BMW și pot face programarea în service.

Totodată, dealerii autorizați BMW oferă și opțiunea Recepției Digitale în Service. Așadar, după ce ai programat mașina în service, o poți lăsa la orice oră în parcarea dealerului autorizat BMW, după cum este mai eficient pentru programul tău. Cheia o lași în siguranță într-un seif de la intrarea în showroom, folosind un cod de acces unic pe care îl primește prin mesaj. La fel procedezi și când recuperezi mașina din service. Aceasta te așteaptă în parcarea păzită a dealerului BMW, iar cheia o ridici din seiful instalat la acel showroom.

Și plata pentru serviciile tehnice se realizează facil, mulțumită serviciului BMW Pay. Acesta oferă clienților modalități de plată online, care sunt transparente și securizate. Mai întâi utilizatorul primește prin SMS, e-mail sau aplicaţia My BMW un link cu formularul de plată. Iar BMW Pay oferă opţiuni de plată diverse, cum ar fi Apple Pay, Google Pay, debit direct SEPA şi transfer instant.

Deci, atât Recepția Digitală în Service, dar și serviciul BMW Pay, permit clienților să nu sacrifice timp îndelungat pentru operațiunile de întreținere/reparare a mașinii. Predarea mașinii în service, preluarea ei, precum și plata pot fi făcute la orice oră, nu doar în timpul programului de lucru al atelierelor din cadrul dealerilor autorizați BMW.

Serviciile oferite de atelierele dealerilor autorizați de BMW contribuie la menținerea unui preț de revânzare cât mai avantajos

Prețurile speciale și calitatea serviciilor oferite de pachetele BMW Service 5+ oferă posesorilor de modele BMW mai vechi de 5 ani posibilitatea de întreține în mod eficient automobilele. Prețurile avantajoase încurajează clienții să respecte intervalele de service și să înlocuiască piesele uzate cu piese originale BMW, care au garanție și sunt montate de tehnicienii BMW conform celor mai înalte standarde de profesionalism.

Toate aceste argumente se transpun în menținerea prețului de revânzare a modelelor BMW cu vechime mai mare de 5 ani.

Dar BMW Service 5+ nu este singurul pachet de servicii pe care BMW îl oferă clienților săi pentru a beneficia de costuri eficiente pentru îngrijirea automobilului. Atât pentru automobilele BMW noi, cât și pentru cele rulate, sunt disponibile pachetele BMW Service Inclusive, oferite de către dealerii autorizați de BMW în România.

Alegând pachetele BMW Service Inclusive, clienții beneficiază de faptul că plătesc o sumă fixă, o singură dată, pentru buna întreținere tehnică a mașinii. Așadar, clientul alege un interval de timp sau o limită de kilometri parcurși, iar în aceste marje știe că se va încadra într-o anumită sumă pentru mentenanța tehnică a automobilului. Eventualele fluctuații ale prețurilor nu vor afecta prețurile convenite la momentul alegerii pachetului BMW Service Inclusive. Iar fiindcă este vorba despre un pachet cu prețuri speciale, clienții nu trebuie să plătească individual fiecare intervenție tehnică sau piesă de schimb. Deci, per ansamblu costurile vor fi mai eficiente. CLICK AICI pentru a afla mai multe detalii despre BMW Service Inclusive.

Posesorii de modele BMW mai vechi de 5 ani nu vor avea nici grija găsirii pieselor de schimb originale. Pentru că BMW oferă piese originale pentru modelele sale până la cel puțin 12 ani după ce acestea ies din producție. Aceste piese de schimb originale BMW sunt disponibile în rețeaua dealerilor autorizați BMW.

Nu în ultimul rând, și devizul digital BMW Smart Video Communication este o opțiune foarte utilă în cazul vânzării unui model BMW rulat. Clipul video al inspecției tehnice realizată la service-urile dealerilor autorizați BMW este o dovadă a stării tehnice în care se află mașina. Iar acesta este un argument esențial pentru menținerea unui preț de vânzare profitabil pentru posesorul de BMW.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account