Program amplu de teste de anduranţă pe gheaţă şi zăpadă pentru noul BMW i7, la Cercul Polar

Odată cu extinderea consecventă a gamei sale către alte segmente de automobile, BMW Group îşi continuă transformarea către mobilitatea electrică. În cursul anului următor, producătorul de automobile premium din München va prezenta sedanul de lux electric BMW i7 (consum de putere 19,5-22,5 kWh/100 km conform WLTP; emisii CO2 0 g/km ; estimare bazată pe nivelul actual de dezvoltare a automobilului). În cadrul procesului său de dezvoltare de serie, BMW i7 este supus în prezent testelor dinamice în incinta centrului de teste de iarnă al BMW Group de la Arjeplog (Suedia). Acolo, la doar câţiva kilometri distanţă de Cercul Polar, drumurile acoperite cu zăpadă oferă condiţiile prealabile ideale pentru utilizarea integrată a tuturor sistemelor de propulsie şi suspensie. Odată cu programul de teste desfăşurat la temperaturi în reduse, se deschide calea către o nouă interpretare a plăcerii de a conduce un automobil de lux. Pentru prima dată, va fi posibil să se experimenteze un maxim de dinamică şi confort specifice BMW în clasa de lux,  de această dată cu zero emisii locale.

Componentele suspensiei, sistemele de direcţie şi frânare, precum şi dinamica şi sistemele de stabilitate ale automobilului, dezvoltate pentru viitoarea generaţie a BMW Seria 7, sunt concepute pentru a ridica la următorul nivel echilibrul între sportivitate şi confortul de rulare atât de tipic pentru sedanurile de lux ale mărcii. Aceasta include şi reglarea orientată spre performanţă a suspensiei, arcurilor, amortizoarelor şi diferitelor sisteme pentru a se potrivi cu diferitele tipuri de propulsie. Toate sunt supuse unor teste intensive la Arjeplog în condiţii climatice extreme.

Inginerii de teste consideră că peisajul de iarnă din Laponia oferă baza perfectă pentru aceasta. În timpul testelor pe drumurile acoperite cu zăpadă din jurul Arjeplog, aceştia sunt capabili să testeze şi să optimizeze toate funcţiile în condiţii extrem de dificile pentru a obţine o experienţă de condus absolut armonioasă şi tipică BMW. Mai mult, ei folosesc suprafeţele de testare cu coeficient de frecare scăzut de pe lacurile îngheţate pentru a realiza un reglaj deosebit de fin al sistemelor de control al suspensiilor. Folosirea direcţiei suportă o reglare meticuloasă, la fel ca şi numeroasele funcţii ale sistemului de control dinamic al stabilităţii (DSC) şi interacţiunea reglată cu precizie între sistemul de frânare şi cel al recuperării energiei.

De asemenea, programul de iarnă se concentrează în special pe componentele sistemului de propulsie complet electric. Sistemul de propulsie electric al BMW i7, bateria de înaltă tensiune, electronica de putere şi tehnologia de încărcare provin toate din cea de-a cincea generaţie a tehnologiei BMW eDrive, care oferă deja plăcerea durabilă a condusului la BMW iX. Mai presus de toate, motorul, bateria şi sistemul de control al temperaturii BMW i7 îşi dovedesc nivelul ridicat de maturitate la temperaturile mult sub zero grade din nordul Suediei.

Odată cu BMW i7, ofensiva actuală a mărcii pe segmentul de lux este continuată cu o nouă abordare de avangardă. BMW i7 se bazează pe acelaşi concept de automobil ca toate variantele de model ale BMW Seria 7. Această dezvoltare integrată garantează şi condus local fără emisii, cu combinaţia caracteristică între manevrabilitatea sportivă şi orientată spre confort şi spaţiul exclusiv al unui sedan de lux BMW.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account